پیشگیری از وقوع جرایم خشن، یکی از مهمترین دغدغه های پلیس/ لزوم تعامل دستگاه ها با نیروی انتظامی

پیشگیری از وقوع جرایم خشن، یکی از مهمترین دغدغه های پلیس/ لزوم تعامل دستگاه ها با نیروی انتظامی

البرز گلستان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سعید دادگر” در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی گنبدکاووس، گفت: در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان آرامش مردم به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و این ماموریت، مقتدرانه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه معتقدیم برخورد قاطع با اراذل و اوباش، امنیت را ارتقاء و در اقشار مختلف رضایت مندی را افزایش می دهد، افزود: یکی از مهمترین وظایف پلیس، حفظ و تامین نظم و امنیت است که توانسته این وظیفه بسیار مهم و خطیر را به یاری خداوند و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش جهادی به خوبی انجام دهد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به طرح مبارزه با مجرمان خطرناک و مقابله با مخلان نظم و امنیت، تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح ها می بایست رعب و وحشت در دل افرادی که امنیت و آرامش جامعه را مختل می سازند، ایجاد کند.

سرهنگ دادگر خاطرنشان کرد: برخورد با موضوع اراذل و اوباش باید در صحنه، با سرعت و بدون اتلاف وقت انجام شود و این مهم نباید به تعویق بیفتد و در میدان عمل باید هیمنه پوشالی افراد هنجار شکن شکسته شود.

وی در ادامه، مبارزه با سرقت و استرداد اموال مکشوفه به مال باختگان را از اولویت های دیگر پلیس دانست و گفت: در شرایط کنونی، کشف سرقت ها و استرداد اموال به مالباختگان، نقش بسزایی در افزایش مقبولیت ناجا و رضایتمندی مردم دارد.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و جان بر کفان نیروی انتظامی با تمام توان و شبانه روز برای دفاع از نظم و امنیت تلاش می کنند.

سرهنگ دادگر در پایان با اشاره به لزوم کار جهادی و انقلابی در راستای خدمت به مردم، گفت: خدمت به مردم ولایتمدار نعمت بزرگیست که نصیب همه ما شده است لذا باید با کار جهادی شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

@policegolestan

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۶ ب.ظ

دیدگاه