مهندس هرمزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از افتتاح و کلنگ زنی۴۰ پروژه در هفته دولت در استان خبر داد

مهندس هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ زنی۴۰ پروژه در هفته دولت در استان خبر داد .
البرز گلستان به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس ” بهزاد هرمزی ” اظهار داشت :
شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال ، قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد : ۸ حلقه حفر و ۷ حلقه چاه آب شرب نیز تجهیز خواهند شد ، احداث ۵ باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم ۱۵۰۰متر مکعب ،احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ آب در راستای تامین آب پایدار در سطح استان بخشی از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شرکت بوده است .
هرمزی تصریح کرد : اجرای ۴۹٫۵کیلومتر خط انتقال آب شرب ، اجرای ۷۶ کیلومتر خط انتقال شبکه توزیع آب از دیگر پروژه های این شرکت در هفته دولت می باشد که که به فضل الهی و به یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان یادآور شد : ۸شهر و ۴۰ روستا با ۳۲هزار خانوار و جمعیت بالغ بر ۱۱۱هزار نفر با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه