وزیری مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران گلستان:روابط عمومی شریان حیاتی همبستگی بنیاد با جامعه ایثارگری است

روابط عمومی شریان حیاتی همبستگی بنیاد با جامعه ایثارگری است

مدیرکل بنیاد استان گلستان اظهار داشت: علم ارتباطات و روابط عمومی شریان‌های حیاتی اطلاع‌رسانی و عامل همبستگی جامعه ایثارگری و بنیاد به شمار می‌آیند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه، رویکرد ارتباط هوشمند و یکپارچه را از ویژگی‌های یک روابط عمومی فعال دانست.
مدیرکل بنیاد استان گلستان اظهار داشت: روابط عمومی مجموعه‌ای از تلاش‌ها و اقدامات آگاهانه مبتنی بر برنامه‌ریزی به‌منظور گفتگوی ملی و کسب تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطبان است که در این راه استراتژی‌ها و راهبردها در یافتن علایق مخاطبان و انتقال پیام به آن کمک می‌کند.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید بستر را فراهم و به عنوان پل ارتباطی بین سازمان خود و رسانه ها عمل کنند تا اطلاع رسانی مناسبی از عملکرد ادارات در جامعه صورت گیرد.
وزیری بیان کرد: ارتباطات در دنیای امروز معنا و مفهوم دیگری دارد و امروز به مدد روابط عمومی ها و رسانه ها در بنیاد اطلاع رسانی به جامعه هدف در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.
وی بیان داشت: هر سازمانی باوجود روابط‌‌ عمومی فعال و پویا در کنار سایر بخش‌های سازمانی قادر به ادامه حیات است. نهاد روابط‌ عمومی برای اثرگذاری نیازمند تغییر نگرش و تقویت جایگاه متناسب با ضرورت‌هاست و سرمایه‌گذاری فکری، انسانی و علمی، در ساخت و توسعه یک روابط عمومی کارآمد و پویا نقش مهمی دارد.
انتهای پیام/

خبر محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۰ ق.ظ

دیدگاه