مهندس فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان خبر داد:صدور ۶۲۸ تأییدیه ایمنی و کیفیت برای آسانسورهای استان در سال ۹۸

مدیرکل استاندارد گلستان: ۶۲۸ آسانسور گلستان تاییدیه ایمنی گرفت

در سال گذشته ۶۲۸ تأییدیه ایمنی و کیفیت برای آسانسورهای گلستان صادر شد.

البرز گلستان در سال گذشته ۶۲۸ تأییدیه ایمنی و کیفیت برای آسانسورهای گلستان صادر شد.
مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در سال ۱۳۹۸، ۶۲۸ آسانسور مورد بازرسی قرار گرفت و پس از اعلام و رفع نواقص آنها توسط شرکت های تایید صلاحیت شده همکار، تمامی آنها تأییدیه ایمنی و کیفیت گرفتند.
محمود فرمانی با بیان این مطلب که: از بین آسانسورهای بازرسی شده در سال گذشته، ۵۱۹ مورد، آسانسورهای جدیدالنصب بودند که بازرسی از آنها، بازرسی اولیه محسوب می شد؛ افزود: با توجه به این که اعتبار تأییدیه های صادره برای آسانسور یک ساله است، نیاز است تا مدیران و مالکان ساختمان ها پس از اتمام اعتبار تأییدیه آسانسورهای خود، برای بازرسی ادواری و دریافت تأییدیه ادواری اقدام کنند.
دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: خوشبختانه در سال گذشته تعداد ۱۰۹ آسانسور که پیش از سال ۹۸ تاییدیه اولیه دریافت کرده بودند، مورد بازرسی ادواری قرار گرفته و تأییدیه ادواری برای آنها صادر شد.
فرمانی در پایان یادآور شد: استفاده کنندگان از آسانسورها می توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می شود، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از وضعیت تأییدیه آن آسانسور مطلع شوند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تأییدیه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ یا تلفن ۱۵۱۷ به استاندارد گلستان گزارش کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه