مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان:بنیاد در صف اول فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است

بنیاد خط‌شکن در خدمت‌رسانی و فعالیت‌های جهادی به جامعه ایثارگری است

 

البرز گلستان مدیرکل بنیاد استان گلستان اظهار داشت: بنیاد در صف اول فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است و اگر باهدف قرب الهی و انگیزه‌های معنوی در این راه قدم برداریم قطعاً موفق خواهیم شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در جلسه شورای معاونین بنیاد استان گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی حداکثری به جامعه ایثارگری بهره برد.
مدیرکل بنیاد گلستان در خصوص ساماندهی و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری استان علی‌الخصوص در شیوع ویروس کرونا گفت: پیگیری و خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری به‌صورت مداوم و منظم در دستور کار قرار داشته و بنیاد تا نابودی کامل این ویروس با جامعه ایثارگری خواهد ماند.
وی افزود: خانواده‌های معظم شاهد ایثارگر نماد صبر و استقامت هستند و عزم ملی به وجود آمده در مقابله با ویروس کرونا و همبستگی مردم متأثر از این عزیزان است.
وزیری با توجه به شیوع ویروس کرونا از تمامی معاونت‌های خواست تا همچنان به‌صورت غیرحضوری از وضعیت سلامت خانواده‌ها باخبر شده و پیگیر مشکلات این عزیزان باشند.
مدیرکل بنیاد استان همچنین در راستای خرید کالای ایرانی بیان داشت: تمامی خرید اداری استان طبق روال سال گذشته باید کالای ایرانی باشد.
وی با تأکید بر تلاش تمامی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در تحقق شعار سال افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد در تحقق بیانات مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در خصوص «جهش تولید» آموزش صحیح جامعه ایثارگری در راستای ایجاد اشتغال و ترغیب این عزیزان در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی است.
مدیرکل بنیاد ادامه داد: در سال جدید و با اجرای برنامه‌های کمی و کیفی و همچنین طراحی و ارائه راهکارها بر اساس نقشه راه مدون، یقیناً می‌توانیم در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه معاون رئیس‌جمهور و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد با محوریت گفتمان سازی در تحقق اهداف و سیاست‌های بنیاد گام برداریم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه