اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان نیروهای خود را در سطح استان بازسازی میکند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از همدل گلستان اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان نیروهای خود را بازسازی میکند .
علی اصغری دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان امروز در جلسه شورای مرکزی اتحادیه های انجمن های اسلامی استان گلستان اعلام نمود: اتحادیه انجمن های اسلامی به جز تفکر امام و انقلاب اسلامی و شهدا چیزی دیگری را دنبال نمی کند و اتحادیه در استان شدن گلستان نقش بسزائی داشته است .
وی سپس افزود : بقول شهید قندهاری خدمت ما در نظام از بامداد تا بامداد می باشد و خوشبختانه تفکرات بسیار بالایی در سطح استان از اتحادیه حمایت می کند و یقینا هدف اصلی ما دفاع از ارزشها ی انقلاب و خود سازی و دفاع از حقوق مردم است .
دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان سپس در باره نقش جوانان و بانوان در منطقه گفت : نسل جدید با توجه به ارزشها رویکردی خوبی دارد و ما به حضور جوانان و بانوان اعتقاد داریم که باید حضور فعال داشته باشند وکار اتحادیه بین نیروهای استان نتیجه بخش باشد و ما به جمع گرائی و خرد جمعی اعتقاد داریم و می دانیم که تک روی باعث انزوای تشکیلات می شود.
وی سپس در باره برنامه انتخابات گفت : ما جهت برگزاری انتخاباتی که با نگاه اعتدال گرایانه باشد آماده ایم .و کمیته انتخابات نیز تشکیل داده ایم و اکنون نیز حال شناسائی افراد میباشیم و کاری باید انجام بدهیم که از مرکز تصمیم نگیرند و خودمان گزینه را انتخاب کنیم . و در خاتمه اینکه اتحادیه دارد از باورها و ارزشها انقلاب اسلامی دفاع می کند .
در پایان احکام دبیران اتحادیه انجمن های اسلامی شهرهای استان و اعضای شورای مرکزی استان و جوانان و بانوان را تحویل دادند

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۰ ب.ظ

دیدگاه