اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی اعلام کرد:ساعت تحویل سال نو امسال را، با حضور در منزل، و ارتباط معنوی با ائمه اطهارو شهدای والابرگزار کنیم

《اطلاعیه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی》

با سلام و احترام
و آرزوی صحت و عافیت برای همه عزیزان و طلب دفع و رفع این بلای منحوس از بارگاه خداوند باری تعالی
به استحضار شهروندان، اهالی و مجاورین محترم آستان مقدس امام زادگان واجب التکریم و لازم التعظیم میرساند?

به تبعیت از تصمیمات متخذه از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار بیماری و حفظ سلامتی و تندرستی شما سروران گرانقدر، امسال مراسم عید و تحویل سال نو در آستان مقدس امامزادگان برگزار نمیگردد.

و علاوه بر بسته بودن ضریح مطهر،
دربهای ورودی، به محوطه امامزادگان
نیز به جهت ممانعت از تجمع بسته خواهد بود ⛔️

انشاءاله ساعت تحویل را، با حضور در منزل، و ارتباط معنوی با حرم مطهر امام رضا علیه السلام و ابراز عشق و ارادت به ساحت مقدس امامزمان (عج) و شهدای والا مقام، از طریق تلویزیون برگزار خواهیم نمود.
?اعضاء محترم هیئت امنا مساجد و سایر اماکن مذهبی نیز موظفند از برگزاری مراسم عید و تحویل سال نو در اماکن تحت تصدی ممانعت بعمل آورده⛔️،
و توصیه می گردد؛ جهت ایجاد فضایی معنوی و آرامش بخش، نسبت به پخش ادعیه من جمله دعای هفتم صحیفه سجادیه از بلندگوهای مساجد در زمان مناسب و به طوری که مزاحمتی برای مجاورین ایجاد ننماید اقدام نمایند.

امید داریم انشاءاله با یاری پروردگار متعال و با همکاری و مساعدت همگانی، بویژه همراهی در پویش ملی《در خانه می مانیم》 و جدی گرفتن این موضوع و عدم خروج از منازل؛ به زودی زنجیره انتشار این بیماری قطع گردیده و مجددا از نعمتهای مادی و معنوی خداوند و زیارت و برکات امامزادگان بهره مند شویم.

از محضر تک تک شما گرامیان عذرخواهی میکنیم ???

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۵ ب.ظ

دیدگاه