مدیرکل حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد : از ۱۲ اسفند پیش فروش های بلیط های نوروزی برای اتوبوسرانی در سطح استان آغاز می شود

البرز گلستان مدیرکل حمل و نقل جاده ای گلستان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: در ایام نوروز سال ۹۸ از ۱۴ گذرگاه ورودی و خروجی استان بیش از ۶۱۱ هزار نفر وارد استان شدند که نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشت.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: در درون شبکه راه های استان ۵۲ نقطه دستگاه ترددشمار وجود دارد و بر اساس آمار این دستگاه های تردد شمار نرخ جریان تردد نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

میقانی یادآور شد: گرچه امروز احکام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان ابلاغ شد ولی از هفته گذشته با اعضای کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر جلسه برگزار شد.

وی گفت: همکاران ما در طول ۳۶۵ روز تدارک سفر را در راه آهن، جاده ها و فرودگاه های استان انجام می دهند.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای گلستان یادآور شد: از ۱۲ اسفند پیش فروش های بلیط های نوروزی برای اتوبوسرانی در سطح استان آغاز می شود و ۷۵ شرکت با یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروی سواری و اتوبوس در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با کرونا نیز آمادگی داریم و ناوگان عمومی را ضد عفونی می کنیم، بیان کرد: در ایام نوروز سال گذشته در بخش اتوبوسرانی روزی ۱۶۵ دستگاه اتوبوس از مبادی استان به مقاصد مختلف اعزام شد و ضریب صندلی هر اتوبوس ۱۵ نفر بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۵ ب.ظ

دیدگاه