نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان:همه مسلمین جهان باید در برابر این خیانت و فریب قرن ایستادگی کنند

البرز گلستان نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار کرد: جامعه بشری الگویی شایسته‌ تر از حضرت زهرا (سلام الله علیها) نمی‌ تواند برای خود برگزیند و از نظر اخلاق و رفتار این بانوی بزرگ یک الگو است و امیدواریم این توفیق فراهم شود که بتوانیم با پیروی از حضرت زهرا (سلام الله علیها) در روز قیامت از شفاعت این بانوی بزرگ اسلام بهره مند شویم.

وی به تحولات عراق اشاره کرد و ادامه داد: راهپیمایی مردم عراق در طول تاریخ بی نظیر بود تقریبا در ۱۰۰ سال گذشته مردم عراق برای اخراج نیروهای انگلیسی قیام کردند و امروز برای اخراج نیروهای آمریکایی از کشور خود به میدان آمدند.

آیت‌الله نورمفیدی متذکر شد: امیدواریم این حضور مردم عراق جواب محکمی به بهانه‌ های آمریکایی برای ادامه حضور در عراق باشد و بساط حضور نیروهای تروریستی آمریکایی در این منطقه جمع شود.

وی به طرح بی دولت سازی آمریکایی ها اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها هزینه های زیادی برای بی دولت سازی کشورهای منطقه انجام دادند اما در کشور لبنان با درایت حزب‌الله، سید حسن نصرالله و وحدت مردم این توطئه خنثی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان بیان کرد: آمریکایی ها در هفته گذشته معامله قرن را مطرح کردند و در این طرح گرچه هنوز ماهیت مشخصی ندارد ولی آمریکایی ها به دنبال این هستند که استقلال را از فلسطینی ها بگیرند تا دیگر کشور مستقلی نباشند و از سویی در محاصره رژیم صهیونیستی قرار داشته باشند.

آیت‌الله نورمفیدی متذکر شد: در این طرح آمریکایی ها و صهیونیست ها دست به دست هم دادند تا بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی قرار دهند و گروه‌های مختلف فلسطینی با این طرح مخالفت کردند.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی مثل عربستان و امارات از این طرح حمایت کردند، ابراز داشت: مطمئن هستیم که معادله قرن به سرانجام نمی رسد و همه مسلمین جهان باید در برابر این خیانت و فریب قرن ایستادگی کنند.

امام‌جمعه گرگان دشمنان اسلام در طول یک قرن گذشته اساس دین اسلام را نشانه گرفتند، افزود: مستکبرین اسلام  را تنها در گوشه های مساجد می خواستند اما نهضت امام  خمینی (رحمه الله علیه) در قرن ۲۰ و ۲۱ و پیروزی انقلاب اسلامی این توطئه دشمنان که در طول یک قرن دنبال می شد نقش برآب کرد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه امام (رحمه الله علیه) خط بطلانی بر توطئه های دشمنان اسلام کشید، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمه الله علیه) تاکید کرد که دین باید در متن زندگی قرار گیرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰ ب.ظ

دیدگاه