حجت الاسلام خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشوردر نشست رسانه ای ستاد خبری فجر استان : برگزاری کاروان قرآنی در سطح استان با بهره گیری از قاریان کشوری و بین المللی در دهه فجر

حجت الاسلام خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشوردر نشست رسانه ای ستاد خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: در برنامه های دهه فجر تلاش شده که همه اقشار مختلف استان گلستان را در نظر بگیریم و برنامه های دهه فجر را بر اساس تقریبی دنبال کنیم.

البرز گلستان  رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: محافل قرآنی یک از برنامه هایی است که می تواند در دهه فجر اثرگذار باشد و با هماهنگی سازمان تبلیغات کاروان قرآنی در سطح استان با بهره گیری از قاریان کشوری و بین المللی برگزار می شود.

حجت الاسلام خیرخواه با بیان اینکه گردهمایی منطقی امام جمعه در ایام دهه فجر نیز در نظر گرفته شده است، گفت: ۴۸ برنامه در ایام دهه فجر از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور پیش بینی شده است که در این برنامه اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم که برنامه هایی دهه فجر خودجوش و مردمی باشد، افزود: برگزاری جشن دانش آموزی با هماهنگی آموزش و پرورش در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده و یکی از برنامه هایی که در این ایام برگزار خواهیم کرد همایش تجلیل از مساجد شاخص اهل سنت در استان گلستان است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور متذکر شد: نکوداشت چهره های فرهنگی و علمی اهل سنت در ایام دهه فجر یکی دیگر از برنامه های شاخص مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خواهد بود.

حجت الاسلام خیرخواه افزود: سه عنوان برنامه در سطح استان گیلان و دو عنوان برنامه در استان مازندران در ایام دهه فجر از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تدارک دیده شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه