دیدارمدیر پایگاه خبری البرز گلستان با مدیر خبر گزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان

خبرگزاری ایرنا:محمد صالح افتخاری صاحب امتیاز پایگاه خبری البرز گلستان گفت: اخلاق رویکرد اصلی فعالیت این پایگاه خبری است.
وی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان و دیداربا مدیر خبر گزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان ابراز داشت: پایگاه خبری البرز گلستان که به تازگی از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز فعالیت گرفته است، تلاش می کند به صحت اخبار و مطالب منتشره بیش از سایر موضوعات توجه داشته باشد.

وی بیان داشت: تلاش می کنیم به دور از هیاهوهای کاذب و حواشی رسانه ای خبرهای صحیح را به اطلاع مخاطبان خود برسانیم.

وی درخواست کرد مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی و مادر کشور در بحث آموزش خبرنگاران سایر رسانه ها بویژه نیروی انسانی رسانه های نوظهور و پایگاههای خبری اهتمام بیشتری داشته باشند.
DSC06868

صاحب امتیاز البرز گلستان با یادآوری اینکه هرگز وارد مسائل حاشیه ای و اختلافات نخواهیم شد، گفت: تلاش می کنیم در کنار بیان دردهای جامعه و مشکلات مردم، نسبت به انعکاس دیدگاههای مسوولان و پوشش سفرهای مقامات کشوری در استان گلستان نیز تاثیرگذاری داشته باشیم.

گفتنی است سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با راه اندازی ستون رسانه ها تلاش می کند در ارتقاء انتشار و ضریب اخبار محلی در سطح ملی به رسانه های نوظهور کمک کند.

در همین راستا بازنشر مقالات نشریات و پایگاههای خبری از جمله مطالب منتشره در ستون رسانه های ایرنا است.

این در حالیست که برخی مطالب نشریات و پایگاههای خبری بعضا و به دلایل مختلف با سیاستهای رسمی ایرنا تناسب چندانی ندارد اما تا حد ممکن با اغماض بازنشر داده می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۰ ب.ظ

دیدگاه