استاندار گلستان در هشتمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر :استان گلستان محلی ناامن برای ورود، مصرف و قاچاق مواد مخدر خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات بسیار خوب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در حوزه پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان­سوز اظهار کرد: کشفیات استان در حوزه مواد مخدر در سال جاری ۱۵۷ درصد رشد داشته است.
سید مناف هاشمی در هشتمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: به منظور نظارت و کنترل بیشتر بر مبادی ورودی استان، شش نقطه حساس را تعیین کردیم.
وی افزود: از این شش نقطه حساس، سه نقطه تنگراه، تیل آباد و جاده رامیان به شاهرود را در اولویت اول قرار دادیم تا با همکاری سایر دستگاه های اجرایی نسبت به ایجاد پاسگاه در آن اقدام شود.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال، استان گلستان محلی ناامن برای ورود، مصرف و قاچاق مواد مخدر خواهد شد.
هاشمی گفت: علی رغم اقدامات خوبی که در حوزه مقابله انجام شده، در حوزه مشارکت و اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر باید اقدامات بیشتر و تاثیرگذارتری انجام شود که در همین راستا صداوسیما مکلف شد با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی نسبت به تهیه چند فیلم کوتاه، تیزر و … اقدام نماید.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با این اقدامات و تلاش همه مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شاهد کاهش شیوع مواد مخدر در استان باشیم.
گفتنی است در این جلسه پس از بررسی مصوبات جلسات قبل، صدا و سیمای مرکز استان و رییس کمیته مقابله شورا، گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده ارائه کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۲ ب.ظ

دیدگاه