استاندار گلستان در دیدار با اعضای حزب وفاق و توسعه: مهمترین اقدام استاندار ایجاد تحرک و پویایی در بدنه مدیریتی استان است

استاندار گلستان با بیان اینکه احزاب انتقال دهنده انتظارات و انتقادات مردم هستند، اظهار کرد: فعالان احزاب معمولا از دلسوزان جامعه و حلقه اتصال بین مردم و مسولین هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با اعضای حزب وفاق و توسعه در استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و نیز جانباختگان تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج ، تصریح کرد: باید نگاه خود را در مدیریت تغییر دهیم تا بتوانیم تکانی جدی به اوضاع استان بدهیم.
وی حضور سرمایه گذاران در استان را باعث افتخار دانست و افزود: فرمانداران باید این هنر را داشته باشند که علاوه بر بودجه دولتی ظرفیت های بخش خصوصی را شناسایی و جذب نمایند چرا که حضور بخش خصوصی به معنای اشتغال برای جوانان در شهرستان است و یک امتیاز برای آنان محسوب می شود.
وی گفت: مهمترین اقدام استاندار ایجاد تحرک و پویایی در بدنه مدیریتی استان است و باید از همه برنامه بخواهد و با تغییر رویکرد و استفاده از شایستگان و با اعتماد به مردم و سرمایه گذاران زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.
استاندار گلستان مبارزه با فساد در هر سطح و جایگاهی را از شاخص های مدیریتی خود دانست و خاطر نشان کرد: باید موانع پیش روی سرمایه گذاران در استان را رفع نماییم تا بتوانیم زمینه پیشرفت استان را فراهم آوریم.
دکتر هاشمی یادآور شد: تلاش ما استفاده از بانوان، جوانان و شایستگان است و باید توجه داشته باشیم که مردم قدرشناس در تمام دوران ها با جمهوری اسلامی همراهی داشته اند و ما به عنوان مسولان باید اعتماد را در مردم و سرمایه گذاران ایجاد نماییم.
وی یادآور شد:
لازم به ذکر است در این دیدار اعضای حزب وفاق و توسعه نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

 خبر حمید یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه