دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:طرح واگذاری امکانات ورزشی به روستاهای قهرمان هر شهرستان اجرا می شود

دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان   اظهار کرد: مکان های معرفی شده از سوی دهیاری ها به تاتامی ( تشک مخصوص انجام ورزش های رزمی ) میز پینگ پونگ، فوتبال دستی، توپ و تور والیبال ، توپ و تور فوتبال مجهز می شود تا فرصت انجام تمرین حرفه ای برای ورزشکاران علاقمند در روستاهای استان فراهم شود.
وی بیان کرد: سال گذشته و پس از برگزاری رقابت های روستا قهرمان؛ ایده تجهیز روستاهای دارای استعداد برتر شکل گرفت و امسال این طرح با واگذاری امکانات ورزشی به روستاهای قهرمان هر شهرستان اجرا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: در دومین دوره این رقابت ها که از اواخر تابستان آغاز می شود ، تیم های روستایی در ۵ رشته ابتدا در شهرستان ها به مصاف هم می روند و پس از معرفی تیم های برتر هر شهرستان ، تیم قهرمان گلستان با برگزاری رقابت های استانی مشخص خواهد شد.
طیبی ادامه داد : تیم های روستایی با کسب عنوان برتر شهرستانی از امکانات اولیه ورزشی بهره مند شده و فضای مناسب تمرین را در اختیار ورززشکاران روستاهای خود قرار دهند.
وی گفت: یکی از ویژگی های مسابقات روستا قهرمان، فراهم شدن فرصت رقابت برای بانوان روستایی است تا توانایی های خود را ثابت کنند.
به گفته وی؛ این رقابت ها در بخش آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال و طناب کشی و در بخش بانوان در رشته‌های آمادگی جسمانی و طناب کشی برگزار می شود.
در نخستین دوره جام روستا قهرمان گلستان ورزشکاران ۳۰۰ روستا شرکت داشتند و یکهزار و ۵۰۰ تیم به مدت چهار ماه با یکدیگر رقابت کردند./ایرنا

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۸ ق.ظ

دیدگاه