جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان ازخدمات شورای حل اختلاف به بازماندگان حادثه معدن آزادشهر و انحصار وراثت درکوتاه ترین زمان ممکن خبرداد

خدمات شورای حل اختلاف به بازماندگان حادثه معدن آزادشهر // انحصار وراثت در کوتاه ترین زمان ممکن
البرز گلستان/گواهی انحصار وراثت به موجب دادخواستی که به شورای حل اختلاف ارایه می‌شود و با انجام تشریفاتی که در قانون امور حسبی پیش‌بینی شده است، صادر می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان؛ معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان ضمن عرض تسلیت در پی جانباختن شماری از هم استانی های عزیزمان در حادثه دلخراش معدن زمستان یورت آزادشهر، گفت: صدور گواهی انحصار وراثت بازماندگاه حادثه زغال سنگ زمستان یورت در کوتاه ترین زمان ممکن در تمامی حوزه های قضایی و ادارات شوراهای حل اختلاف استان انجام می شود.
احمد جعفری افزود: این اقدام به منظور تسریع در انجام امور و جلوگیری از معطلی و احقاق حقوق حادثه دیدگان انجام می شود.
جعفری، شناسنامه و گواهی فوت متوفی، مراجعه به شورای حل اختلاف، استشهادیه محضری، رسیدگواهی مالیاتی(مالیات بر ارث)،کپی برابر اصل شده شناسنامه وراث و دادخواست را از جمله اقدامات لازم برای صدور گواهی انحصار وراثت برشمرد.
معدن ذغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ظهر روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت منفجر شد که بر اثر این حادثه ۲۲ نفر جان باختند و شماری از کارگران معدن پس از گذشت ۴ روز همچنان در معدن محبوس هستند.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲ ق.ظ

دیدگاه