آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در نخستین اجلاسیه چهار هزار شهید استان:شهیدان صداقت خود را به راه خدا و ارزش های الهی و انقلاب با نثار خون خود به اثبات رساندند

البرز گلستان/نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اتحاد و یکپارچگی زیر یک پرچم، انقلاب اسلامی را تا ظهور حضرت ولی عصر (ع) مستدام نگه می‌دارد.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح پنجشنبه در نخستین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان آغاز شد، گفت: این مراسم آخرین جلسه‌ای است که برای شهیدان در این ایام و به این مناسبت برگزار می‌شود و از طرفی نگین زینت بخش تمامی محافلی بود که در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: نکته مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ایشان این بود که منشورات و ارائه افکار و اندیشه‌ها و مسائل اینچنینی کفایت نمی‌کند و باید آرمان شهیدان و راهی را که آنها طی کردند را به نسل جوان منتقل کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: باید امروز به ذهن و دل جامعه و نسل جوان ما که امام، سختی‌ها و مشکلاتی که در این مدت برای انقلاب پیش آمد و دفاع مقدس را ندیدند، این ارزش‌ها را منتقل کنیم که آرمان‌های شهیدان چه درسی به امت اسلامی دادند و چه راهی را گشودند.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: شهیدان صداقت خود را به راه خدا و ارزش های الهی و انقلاب با نثار خون خود به اثبات رساندند و امضا کردند و با شهادت خود پیامی به ما دادند که با راه خدا و دین خدا و انقلاب و ارزش‌های ان همواره صادق باشیم.

وی با بیان اینکه دلیل صداقت شهدا، شهادت آنهاست، گفت: امروز انقلاب و میهن اسلامی ما بیش از هر چیز به صداقت با انقلاب و با خدا نیاز دارد و شهیدان به ما فهماندند که هر ناممکنی را می‌توان ممکن کرد.

آیت الله نورمفیدی افزود: در هشت سال دفاع مقدس تمام عالم دست به دست هم دادند تا ایران اسلامی را از پای در بیاورند اما نتوانستند و این پیام شهیدان برای تمام نسل‌ها و تمام عصرهاست.

وی ادامه داد: هنوز جهانیان و کفر و استکبار جهانی بر سر راه انقلاب ما ایستاده تا برای ما مشکل درست کند و اینکه باید چه جوابی داشته باشیم را شهیدان به ما آموختند که با صداقت با خدا و راه خدا و انقلاب، هر مشکلی را از سر راه خود برداریم.

نماینده ولی فقیه در گلستان یادآور شد: جامعه ما امروز بیش از گذشته به این استقامت، صبر و ایستادگی نیازمند است و اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم، بیشترین فراوانی آن دفاع از رهبری و ولایت و امامت و محوریت نظام مقدس اسلامی است.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: دشمن یکی از چیزهای که هدف قرار داده محوریت است و امیدواریم روزی را ببینیم که پرچم نظام مقدس اسلامی کشور به دست مقام معظم رهبری به دست حضرت ولی عصر (ع) تحویل داده شود.

نوشتن دیدگاه

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۲ ب.ظ

دیدگاه