پیش قدم مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان از برگزاری جشنواره «رسانه و سرشماری » از سوی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان خبرداد

البرز گلستان /مهندس حسین پیشقدم مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان با اعلام این خبر بیان داشت: برگزاری جشنواره «رسانه و سرشماری »، از سوی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان،  فرصتی فراهم می آورد تا روزنامه نگاران، آثار خود را در معرض رقابت قرار داده و این امکان را ایجاد می کند که آثار برتر رسانه ای دیده شده و مورد تجلیل قرار گیرند.

وی با اشاره به مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره از سوی ستاد سرشماری استان تصریح کرد: اطلاع رسانی صحیح و دقیق پیرامون فعالیت های صورت گرفته در ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ ، تبیین نقش رسانه در افزایش هم افزایی عمومی و ارج نهادن به همکاری رسانه ها در این اقدام ملی از مهم ترین اهداف دبیرخانه جشنواره رسانه و سرشماری می باشد.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان با تاکید بر اینکه آثار ارسالی باید با محورهای جشنواره همخوانی داشته باشند، اظهار کرد: از مهم ترین محورهایی که در این جشنواره مد نظر است می توان به سرشماری و توسعه نقش سرشماری در برنامه ریزی، سرشماری و اقتصاد مقاومتی، ظرفیت های سرشماری و آمار، سرشماری و برنامه ششم توسعه، اولین دوره سرشماری اینترنتی و استان گلستان و سرشماری اشاره کرد.

وی گفت: این جشنواره شامل بخش هایی خبر، عکس، گزارش، مصاحبه، مقاله و تیتر است که هر شرکت کننده می توانند با شرکت در دو بخش و ارسال هر بخش یک اثر در جشنواره حضور داشته باشد.

حسین پیشقدم در پایان در خصوص قوانین کلی جشنواره یادآور شد: تمامی رسانه های مکتوب و سایت های خبری، خبرگزاری ها، روابط عمومی دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.

همچنین آثار باید تایپ شده و در سربرگ رسانه و یا با تایید مدیر رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و آثار روابط عمومی دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها نیز باید با سربرگ پایگاه اطلاع رسانی باشد.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه و سرشماری «جرس» متعاقبا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان گلستان، اعلام خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با جشن پایانی سرشماری برگزار می شود و به آثار برگزیده اول تا سوم هر بخش نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۶ ب.ظ

دیدگاه