معاون رئیس جمهوری درامور زنان وخانواده درهمایش تجلیل از جوانان و بانوان نخبه گلستان بیان کرد: مرحومه نازقلچی دولت را از انتصاب وی به عنوان فرماندار سربلند کرد

مولاوردی: مرحومه نازقلچی دولت را از انتصاب وی به عنوان فرماندار سربلند کرد

البرز گلستان/ همایش تجلیل از جوانان و بانوان نخبه استان گلستان و یادمان مقام شامخ شهید مظلوم منا مرجان نازقلیچی فرماندار فقید شهرستان ترکمن با همکاری دفتر بانوان و خانواده استانداری و کمیته بانوان اجلاسیه بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان گلستان وحضور سرکار خانم مولاوردی معاون محترم رئیس جمهور در امورزنان و خانواده  و دکتر غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده گلستان برگزار گردید.
معاون رئیس جمهوری درامور زنان وخانواده در این همایش گفت:مرجان نازقلچی فرماندار فقید بندرترکمن با عملکرد مناسب وقابل دفاع موجب سربلندی دولت از انتصاب وی به عنوان فرماندار شد و بدون تردید اگر در فاجعه منا جان خود را از دست نمی داد توانایی دستیابی به رده های بالاتر مدیریت را داشت.

وی افزود:فعالیت وی به عنوان سومین فرماندار زن کشور در شرایطی صورت گرفت که دولت تدبیر و امید برای این انتصاب زیر شدیدترین فشارها بود.

خانم مولاوردی معاون محترم رئیس جمهور در امورزنان و خانواده   در خاتمه اظهار کرد:نازقلچی به درستی جلوه ای آشکار از توانمندی و بهره مندی صحیح از توانمندی زنان در مدیریت کشور و الگویی مناسب برای همه دختران ایران زمین و به خصوص قوم بزرگ ترکمن بود

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۵ ب.ظ

دیدگاه