در نشست فرمانداران شرق گلستان با خانه مطبوعات استان مطرح شد:با استفاده از رسانه می توان برخی محرومیت ها و کاستی ها را نشان داد و در جهت مرتفع کردن آن تلاش کرد

البرز گلستان/نصرت برزگر فرماندار کلاله در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان و مسئولین خانه مطبوعات این استان خواستار توجه ویژه رسانه به محرومیت های شرق گلستان بود و ضمن تاکید بر نقش رسانه در پیشبرد اهداف، بر صداقت و انصاف رسانه نیز تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود، رسانه را یک فرصت عنوان کرد و افزود: با استفاده از رسانه می توان برخی محرومیت ها و کاستی ها را نشان داد و در جهت مرتفع کردن این محرومیت تلاش کرد.

حسن خسروی فرماندار گالیکش نیز در سخنانی بر نقش رسانه در امیدوار کردن مردم به آینده پرداخت و گفت: رسانه باید از تک بعدی بودن

ashabresaneh_7پرهیز کند و در راستای امیدوار کردن مردم به آینده گام برداند و خبرنگاران باید مردمی باشند و در راستای یاد شده تلاش کنند.

وی در جهت حضور خبرنگاران استان در شهرستان گالیکش جهت مستند ساز ی از فعالیت های دولت دعوت بعمل آورد.

اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت نیز ضمن ابراز تاسف نسبت به اینکه بسیاری از عملکردهای دولت به علت رسانه ای نشدن، دیده نشد، اظهار داشت: در این دولت کارهای زیادی صورت گرفت که از چشم مردم دور ماند و رسانه باید در نشان دادن این اقدامات گام بر می داشت.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در این دولت گفت: نباید در این مدت مشکلات بزرگنمایی شود بلکه باید کارهای انجام گرفته توسط  دولت، برجسته شود.

فرماندار مینودشت  همچنین خواستار آموزش خبرنگاران و بازدید آنان  از فعالیت های عمرانی شهرستان شد.

در ادامه افتخاری و آذریان مسئولین خانه مطبوعات استان گلستان نیز بر همکاری رسانه با مسئولین تاکید کردند و گفتند: یکی از مشکلات خبرنگارن و اصحاب رسانه عدم همکاری مسئولین است و در بسیاری از موارد خبرنگارن از برخی مسائل و اقدامات بی اطلاع می مانند و زمانی خواسته فرماندارن و مسئولین محقق می شود که این ارتباط دو سویه باشد.

مسئولین خانه مطبوعات استان گلستان یکی از دغدغه های خود را نبود خبرنگار در شهرستان ها برشمردند و افزودند: تلاش های زیادی شد تا استعدادهای خبرنگاری شهرستان ها کشف شود ولی این تلاش ها بی نتیجه ماند.

ashabresaneh_5

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

دیدگاه