دکترطیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درپایان نخستین دوره المپیاد ورزشی:یکی از اهداف ماافزایش احترام به نوجوانان در محیط ورزش بود

البرز گلستان/ دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره پایان رسمی نخستین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان اظهار کرد: در المپیاد ورزشی به دنبال یکسری اهداف در ورزش استان بودیم که یکی از اهداف ما برجسته کردن فعالیت های رشته های ریشه دار بوده که منجر به تسریع روند حرکتی به سوی قهرمانی می شود.

طیبی افزود: همچنین به دنبال ترزیق شور و نشاط در شهرستان ها بودیم که این امر محقق شد و شهرستان ها در یک آزمون جدی محک خوردند و عیار خود را شناختند.

به گفته وی، این المپیاد می تواند میعادگاهی برای ارزیابی عملکرد شهرستان ها باشد و هر سال به طور برجسته و ویژه برگزار شود.

وی از دیگر اهداف طراحی شده برای المپیاد ورزشی سخن گفت و اظهار کرد: افزایش احترام به نوجوانان در محیط ورزش یکی دیگر از اهداف ما بود که اگر دقت کرده باشید چه در آئین افتتاحیه و چه در آئین اختتامیه و توزیع جوایز یک شخصیت خاصی به این ورزشکاران داده شد که نیاز ورزش استان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درباره خروجی المپیاد بیان کرد: کمیته پیگیری خروجی المپیاد با مسئولیت آقای منصور دمیرچی تشکیل شده و از شنبه آینده جلساتی در شهرستان ها برگزار و نحوه عملکرد و ارزیابی که از هیئت های ورزشی داشتیم بررسی خواهد شد.

طیبی با ابراز رضایت از عملکرد شهرستان ها گفت: باتوجه به اینکه نخستین دوره برگزاری المپیاد بوده و تاکنون سابقه نداشته که یک شهرستان با کاروان ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفره راهی مسابقات شود، از عملکرد شهرستان ها کاملاً راضی هستم.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شده حتی الامکان از ورزشکارانی که در این رقابت ها قهرمان شدند حمایت کنیم و این مورد به عنوان روش غربالگری ورزشکاران همه ساله اجرا خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این برنامه همه ساله به عنوان بخشی از تقویم استان برگزار شود و جامعه ورزش از آن نفع ببرند.

گفتی است نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان ویژه اجلاسیه گرامیداشت چهارهزار شهید استان، اردیبهشت امسال با شرکت دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در ۱۰ رشته تکواندو، بدمینتون، والیبال، دوومیدانی، کشتی، بسکتبال، کاراته، فوتبال، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میزبانی ۱۷ بخش و شهرستان در رده سنی نوجوانان برگزار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۷ ب.ظ

دیدگاه