مهندس قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:افزایش درصد مشارکت در استان نشان می دهد که مردم به ایجاد اشتغال امیدوار شده اند

البرز گلستان/مهندس قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه توسعه اشتغال استان با بیان اینکه هجمه های زیادی به دولت می شود، گفت: با توجه به حساسیت های ویژه امسال و هجمه های سنگینی که به دولت می شود باید موفقیت های دولت راهم بازگو کرد.

 وی افزود: افزایش درصد مشارکت در استان نشان می دهد که مردم به ایجاد اشتغال امیدوار شده اند اگرچه نرخ بیکاری مشکل ساز بوده اما درصد مشارکت از ۳۵٫۷ به ۳۷٫۶ درصد رسیده است.

 قوانلو بیان کرد: نرخ بیکاری در استان کاهاش یافته و به ۱۱٫۸ درصد رسیده و براساس آمارهای رسمی سال گذشته تنها در گلستان ۴۵ هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد شده است.

 وی با بیان اینکه دولت رسانه ای در اختیار ندارد، اظهار کرد: دولت بسیار مظلوم است و رسانه ای در اختیار ندارد برای همین مدیران باید خود رسانه باشند و کارهایی که انجام شده است را بازگو نمایند.

 مهندس قوانلو یکی از مزیت های استان را صنعت فرش برشمرد و گفت: در این بخش ۷ هزار نفر از مردم استان اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۷ ب.ظ

دیدگاه