دکتر صادقلو استاندار گلستان در شورای اداری استان خبرداد: پیگیری ۴۴ دستور عمومی و اساسی در جهت راستای توسعه ی استان توسط دکتر نوبخت

البرز گلستان/ سومین جسله ی شورای اداری سال ۹۵ استان که با حضور  صادقو استاندار گلستان و ربیعی و طهماسبی و مروتی معاونین استاندار و پیش قدم رئیس سازمان برنامه ریزی آیت الله نور مفیدی نماینده ی ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس استان گلستان و مدیران ارشد برگزار شد،

دکتر حسن صادقلو در این جلسه اظهار کرد: جوهره در عبودیت همان عرفان اجتماعی خدمت است . جوهره عالم خدمت است و خدمت توفیق است نه منت .

استاندار گلستان با اشاره به جلسه ی پیشین شورای اداری که با حضور ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اینچه برون برگزار شد، گفت: در آن سفر دکتر نوبخت ۴۴ دستور عمومی و اساسی در جهت راستای توسعه ی استان ارائه کردند و پیگیری ویژه ی آن را از مشاور خود خواستار شدند.

وی در ادامه افزود:ما در سال جمع بندی و محسوس کردن اقدامات دولت تدبیر و امید هستیم و همه باید توجه داشته باشند که محسوس کردن اقدامات یک شاخص ارزیابی برای مدیران در سال جاری است.

وی با اشاره به  اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : از اولین استانهای هستیم که ثبت نام کردیم و ۸۵ عنوان بنگاه متوسط و کوچک استان به بانک هادرراستای  دریافت تسهیلات معرفی شدند و مشکلات بیش از ۱۰۰ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حل و فصل گردیده است.

وی با بیان تعامل صورت گرفته با نمایندگان منتخب مردم در دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تعامل مناسبی در راستای توسعه ی استان صورت گرفته و امیدواریم با تداوم آن استعدادهای استان بیش از پیش شکوفا شود.

 

دکتر صادقلو با اشاره به فصل برداشت گندم در استان کرد: متاسفانه برای برخی کشاورزان مشکلاتی در جهت فروش گندم پیش آمد که با پیگیری های صورت گرفته از طریق وزیر جهاد کشاورزی و دکتر نوبخت به دنبال حل آن هستیم و تا به امروز ۶ هزار تن از گندم این کشاورزان خریداری شده و این روند ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله آشوراده را مسئله ای حاکمیتی دانست و گفت: امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس بتوانیم مشکلات گردشگری این جزیره را حل و فصل نماییم.

استاندار گلستان توجه به بناهای تاریخی و میراث فرهنگی را پراهمیت قلمداد کرد و افزود: ثبت بین المللی دیوار دفاعی گرگان در راستای تبدیل استان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری از اهمیت بسزایی برخوردار است و همچنین ساختمان های تاریخی گرگان و استان می توانند با واگذاری به بخش خصوصی کاربری بهتری داشته باشند.

دکتر صادقلو با بیان اهمیت سرمایه گذاری در بخش هتلینگ گردشگری تصریح کرد: صندوق توسعه ی ملی پذیرفته است تسهیلات لازم را برای احداث هتل های ۴ ستاره به بالا ارائه نماید و در این راستا استان باید قدم های عملیاتی را بردارد.

1466239741_dsc_6440

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه