دکتر احمدی مدیر عامل هلال احمر گلستان در نشست مجمع عمومی استان :بزودی جشن یکصد سالگی هلال احمر برگزار می گردد

دکتر احمدی:رودخانه داوطلبان و  رود خدمات عام المنفعه هلال احمر در حال حرکت است و خیراتش به مردم ونظام و اهدافش می رسد

البرز گلستان/ آخرین مجمع عمومی هلال احمر گلستان با حضوردکتر سید حسین احمدی مدیر عامل هلال احمر گلستان غلامی جانشین و اعضای مجمع عمومی در سالن شهید احمدی روشن هلال احمر استان تشکیل شد.

دکتر احمدی در ابتدا از همکاری اعضای مجمع عمومی ۴ سال گذشته هلال احمر تشکر کردو اظهار داشت : مهم این است رودخانه داوطلبان و  رود خدمات عام المنفعه هلال احمر در حال حرکت است و خیراتش به مردم ونظام و اهدافش می رسد.

وی ضمن اشاره به تاریخچه هلال احمر در ایران اظهار داشت : بزودی جشن یکصد سالگی هلال احمر برگزار می گردد.

دکتر احمدی در باره نقش و جایگاه  حمایت دولتهای مختلف از هلال احمر تاکید: در سالهای بعد از انقلاب با و جود دولتهای با نگرش های مختلف جمعا در حمایت از جمعیت هلال احمر متفق القول بوده اند و نگاه همه دولتها به جمعیت مثبت بوده است.

وی در باره جایگاه هلال احمر ایران در فدراسیون صلیب سرخ جهانی تصریح کرد: جمعیت سمت و سوی بین المللی دارد و ما باید تعهد ات آنان را انجام بدهیم و اگر انجان نشود عضویت ما بهم می خورد.

دکتر سید حسین احمدی مدیر عامل هلال احمر گلستان در ادامه افزود: هلال احمر ایران جزء ۱۰جمعیت برترجهانی می باشد و از دیدگاه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ جهانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به عنوان بازوی قوی در خارمیانه و شمال آفریقا که به موقع در امداد رسانی کمک می کند شناخته شده است.

وی  تاکید کرد: هلال احمر ایران الان ۳دوره می باشد که جزء شورای حکام در فدراسیون صلیب سرخ جهانی می باشد.

مدیر عامل هلال احمر گلستان در باره نقش هئیت های اجرائی در هلال احمر بیان داشت: حرکتی شروع شده است که جمعیت هلال احمر بجای ارائه سیستم از بالا قرار شداز پایین ساختار بدهندو مدیر انتخاب کنند تا داوطلبان بیشترمشارکت کنند.

وی درادامه افزود: مقرر شده است که شورای اجرایی در شهرستانها قدرت بگیرند و جمعیت اجازه ورود بیشتر بدهد و تا داوطلبان حضور موثر تری داشته باشند.

دکتر سید حسین احمدی مدیر عامل هلال احمر گلستان  در خاتمه از تقدیر و تشکر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور  با بازدیدازفعالیت های هلال احمر استان و حمایت از برنامه های اعتباری هلال احمر خبرداد.

photo_2016-05-23_22-01-14

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۵ ب.ظ

دیدگاه