مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان ازراه اندازی کامل مرکز پاسخگویی سامانه ۱۲۲ برای کلیه شهرهای استان خبرداد

البرز گلستان/مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین آب وفاضلاب شهری و با تلاش شبانه روزی کارشناسان سامانه ارتباطات مردمی۱۲۲ و دفتر آمار و فن آوری اطلاعات این شرکت ، مرکز پاسخگویی سامانه ۱۲۲ در حال حاضر برای کلیه شهرهای استان به طور کامل راه اندازی شده است.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود : به دنبال اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به نیاز مشترکان آب و فاضلاب، مرکز اطلاع رسانی و سامانه ۱۲۲ این شرکت دارای سه اپراتور و مجهز به امکانات ثبت حوادث، اتفاقات و سایر خدمات به مشترکان است و دسترسی آنها به این سامانه را تسهیل کرده است.

وی با اشاره به مکانیزه بودن فعالیت این مرکز گفت: تمام فعالیتها در این قسمت توسط رایانه کنترل می شود به نحوی که تمام مکالمات ضبط شده و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی بر اساس شماره تلفن مشترکین، آدرسها ذخیره می شود.

وی یکی از دستاوردهای این سیستم را امکان تحلیل آمار و اطلاعات منظم به صورت ماهیانه دانست و اضافه کرد: تحلیل اطلاعات باعث می شود مدیران برنامه ریزی صحیحی برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات را از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی سامانه ۱۲۲ عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتباط و انعکاس مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهری سامانه تلفنی ۱۲۲ آماده پاسخگویی و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان است، اظهار کرد: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به منظور گسترش خدمات غیرحضوری به شهروندان و افزایش خدمات به مشترکین آب و فاضلاب راه‌اندازی شده است.

مهندس رحمتی از جمله ماموریت‌های سامانه ۱۲۲ را بهبود مستمر فعالیت‌های مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارائه شده و ایجاد بانک اطلاعاتی تماس‌ها و درخواست‌های مشترکان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و کاستی‌ها در روند ارائه خدمات دانست و گفت: سامانه ۱۲۲ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و شنیدن گزارشات مربوط به حوزه آب و فاضلاب خواهد بود و این سامانه به عنوان پل ارتباطی آب و فاضلاب با مشترکان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: کارکنان شاغل در این واحد تمامی آموزشهای لازم را دیده اند و آمادگی پاسخگویی به تمام سئوالات مربوط به حوادث آب و فاضلاب همچون درخواست تعمیرات، سئوالات مربوط به قبوض آب ، افت فشار در ماههای گرم سال و گزارش انشعابات غیر مجاز و سایر موارد مرتبط با مشترکین آب و فاضلاب را دارند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۰ ق.ظ

دیدگاه