دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در مراسم تجلیل از باشگاه‌های ورزشی: ۵۵هزار ورزشکار سازمان یافته در۲۴۱باشگاه فعالیت دارند

البرز گلستان/دکتربهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در مراسم تجلیل از باشگاه‌های ورزشی اظهار داشت: در استان گلستان ۲۴۱ باشگاه خصوصی فعالیت دارند که با بخش دولتی ۵۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در آن‌ها ساماندهی شده است.

وی با اشاره به تجلیل از ۲۴ خصوصی برتر در استان افزود: بخش خصوصی به عنوان کمک و همراه دولت است و امروز تلاش و حمایت بیشتر در رفع مشکلات بخش خصوصی در چارچوب سیاست‌های دولت اولویت ما قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: باشگاه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در تربیت قهرمانان، پرورش استعدادها و شکوفایی نسل جوان دارند و ما وظیفه خود میدانم در هر فرصتی از زحماتشان تقدیر کنیم.

دکترطیبی گفت: تفاهم نامه ای با محیط زیست استان هم امضاء شده که نماد نخستین المپیاد ورزشی گلستان در برگیرنده المان‌های تاریخی، مذهبی، ملی و گردشگری گلستان، سمبل‌های ۱۰ رشته ورزشی شرکت‌کننده و با توجه به تفاهم‌نامه سازمان محیط زیست و وزارت ورزش و جوانان استان گلستان سنبل اصلی نماد المپیاد با نقش زیبای پلنگ ایرانی طراحی شده است.

دبیر کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و جوانان هم در این مراسم گفت: تصویب روز باشگاه‌داری،راه اندازی سامانه و ثبت ۱۷ هزار باشگاه در سطح کشور که تنها ۱۰ درصد آن بخش خصوصی هستند، بخشی از اقدامات انجام شده است.

امیر عفراتی افزود: آموزش مربیان و بالا بردن توان فنی مربیان که حدود ۵۰ هزار نفر هستند، تدوین شیوه نامه انضباطی، تدوین شیوه نامه تشویقی، درجه بندی باشگاه ها، تشکیل اتحادیه و آماده‌سازی لوح فشرده مخصوص موزیک باشگاه از دیگر اقدامات انجام شده است.

در این مراسم از دکتربهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از طرف معاون وزیر ورزش و جوانان و همچنین ۲۴ باشگاه ورزشی بخش خصوصی قدردانی شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۰ ب.ظ

دیدگاه