مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ازمحدودیت های ترافیکی ۲۶ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده خبرداد

با توجه به افزایش ترددها در ایام سفرهای نوروزی ۹۵ و رشد ورود مسافران از ۲۶ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده، جاده های استان گلستان با برخی محدودیت های ترافیکی همراه هستند.

البرز گلستان مهندس ابراهیم مبارک‌قدم اظهار داشت: این محدودیت‌ها برای تردد وسایل نقلیه سنگین و با توجه به شرایط خاص ترافیکی در استان‌های شمالی و قرار گرفتن در مسیر زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و به منظور فراهم کردن سفری ایمن و افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور در قالب طرح نوروزی اجرایی می‌شود.

وی افزود: براساس دستورالعمل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی (۲۶ اسفندماه تا ۱۵ فرورین ۹۵) در همه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲تا ۲۲ روز بیست و هفتم اسفندو از ساعت ۶ الی ۲۲ روزهای ۲۸ و ۲۹ این ماه و همچنین ۱۲ و ۱۳ فروردین ۹۵ در محورهای گلوگاه – گرگان، جنگل گلستان – چمن بید و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور از این امر مستثنی است.

مبارک قدم افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۵ نیز در همه محورهای برون شهری کشور ممنوع است. روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۶ ب.ظ

دیدگاه