معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در بازدید از پایگاه امدادی هلال احمر:انجام مطئمن سفرهای نوروزی مردم بااعلام آمادگی کامل پایگاه های امدادی هلال احمر

البرز گلستان/با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان بهمراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از پایگاه های امداد و نجات در مناطق تنگراه خوش ییلاق و گنبد و اینچه برون و داشلی برون  بازدید کردند.

وی در باره هدف  از این بازدید  بیان داشت : به منظور نظارت بر آمادگی هر چه بیشتر پایگاه امدادی با توجه به ایام تعطیلات نوروز و حضور میلیونها مسافر در گلستان و در جهت تقویت توان نیروهای انسانیاین بازدید صورت گرفته است.

محمود ربیعی درباره اهمیت جایگاه هلال احمر به عنوان یک نهاد بین المللی اظار داشت : جمعیت هلال احمر نهادی بین المللی ، مردمی و عام المنفعه است که درآن امدادگران و نجاتگران ایثار گونه در آن به فعالیت می پردازند و رضایت خداوند متعال بهترین پاداش امدادگران و نجاتگران می باشد .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی افزود : مردم با دیدن امادگی پایگاه های جمعیت هلال احمر در ایام نوروز با اعتماد به نفس و اطمینان خاطر به مسافرت می روند و جمعیت هلال احمر استان گلستان با آمادگی کامل به استقبال از نوروزسال ۱۳۹۵ می رود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در حاشیه بازدید هوایی از پایگاه های امداد و نجات استان گفت : این بازدید با هدف بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت و میزان سنجش آمادگی جمعیت هلال احمر در آستانه فرا رسیدن سال جدید انجام پذیرفت.

دکتر احمدی افزود: طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فرودین سال ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت که جمعیت هلال احمر با تلاشهای شبانه روزی پرسنل ، امدادگران ،جوانان و داوطلبان در ارائه خدمت به هموطنان عزیز در ایام نوروز آماده می باشد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶ ق.ظ

دیدگاه