تنها نماینده گلستانی پرتاب چکش در اردوی تیم ملی کشور مجارستان/تلاش برای کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ بزریل

البرز گلستان/پژمان قلعه نویی ملی پوش کردکویی پرتاب چکش ایران به همراه کاوه موسوی (دارنده رکورد ملی) تیم ملی ۱۰ اسفند ۹۴ راهی کشور مجارستان شدند تا اردوی آماده سازی خود را برای رسیدن به ورودی المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل آغاز کنند.

پژمان قلعه نوعی ملی پوش مطرح کشور عزیزمان ایران و کاوه موسوی برای آمادگی و انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ بزریل به مدت ۲ ماه در کشور مجارستان به تمرین خواهند پرداخت.

گفتنی است، پژمان قلعه نوعی از شهرستان کردکوی تنها نماینده گلستانی به اردوی تیم ملی کشور مجارستان می باشد.

 بیوگرافی پژمان قلعه نوعی:

از سال ۸۸ زیر نظر آقای محمدجعفر رشتی تمرینات خود در رشته دوومیدانی (پرتاب چکش) آغاز کرد و از آن سال حدود ۱۴ قهرمانی کشور و مقام چهارمی نوجوانان جهان در کشور ایتالیا و مقام دومی جوانان آسیا در کشور ویتنام دست یافت.

این جوان آینده دار شهرستان کردکوی همچنین به مسابقات جوانان جهان که در کشور کانادا برگزار گردید، اعزام شده بود که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست نتیجه قابل قبولی کسب کند.

قلعه نوعی همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور چین برگزار شد به دلیل کمبود امکاناتی که در شهرستان داشت نتوانست مقامی کسب کند و به مقام ۶ قانع شد.

پژمان قلعه نوعی روز گذشته طی تماس تلفنی اظهار داشت: تمرینم را از ۱۰ اسفند زیرنظر قهرمان المپیک آقای “ادریان انوش” در کشور مجارستان شروع کردم و به مدت ۲ ماه برای کسب سهمیه المپیک در آنجا به تمرین مشغولم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه