مهندس نصیری مدیرعامل شرکت برق گلستان در دیدار با هئیت مدیره خانه مطبوعات استان:با ارتقاء تعاملات فی مابین شاهد ترویج و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مدیریت مصرف در جامعه باشیم.

مدیرعامل شرکت برق گلستان:با بهره گیری حداکثری از پتانسیل رسانه ها، بالاخص خانه مطبوعات استان در انتشار و انعکاس بیش از پیش خبرهای شرکت توزیع نیروی برقگام های بلندتری برداشت.

البرز گلستان/به منظور ارتقاء تعاملات فی مابین و همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر با خانه مطبوعات استان یحیی آذری مدیر و محمدصالح افتخاری نائب رییس خانه مطبوعات استان گلستان با مهندس علی اکبر نصیری مدیرعامل و ابوالفضل اکبری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه در شرکت های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان فعالیت های زیادی انجام می شود که با بهره گیری حداکثری از پتانسیل رسانه ها، بالاخص خانه مطبوعات استان در انتشار و انعکاس بیش از پیش آنها گام های بلندتری برداشت.
وی افزود: در بعد مدیریت مصرف دست یاری به سوی مطبوعات دراز نموده ایم و امیدواریم با ارتقاء تعاملات فی مابین و همکاری و هماهنگی بیشتر شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان و خانه مطبوعات استان گلستان شاهد ترویج و گسترش هر چه بیشتر این فرهنگ در طبقات مختلف جامعه باشیم.

افتخاری نائب رئیس خانه مطبوعات استان:در خانه ی مطبوعات در عین توجه به کمیت تلاش بر کیفی کردن فعالیت هاست.
محمد صالح افتخاری نائب رئیس خانه مطبوعات استان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های خانه مطبوعات پرداخت افزود: در خانه ی مطبوعات در عین توجه به کمیت تلاش بر کیفی کردن فعالیت هاست.
وی خانه ی مطبوعات را جزئی از بدنه ی دولت دانست و خاطرنشان ساخت: به زودی شاهد برپایی نمایشگاه مطبوعات در استان خواهیم بود.
افتخاری با اعلام این خبر که اساسنامه ی خانه مطبوعات تغییر کرده است گفت: آموزش های تخصصی برای خبرنگاران را در دستور کار داریم.

وی همچنین از نگاه دلسوزانه مهندس نصیری مدیر شرکت برق استان و اکبری مدیر و عربی  کارشناس روابط عمومی شرکت بواسطه تعامل با اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

 آذری مدیر خانه مطبوعات استان:شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان را از جمله دستگاه هایی دانست که تعامل مثبتی با خبرنگاران دارد
آذری شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان را از جمله دستگاه هایی دانست که تعامل مثبتی با خبرنگاران دارد و به عنوان نماینده ی صنف خبرنگار از این همکاری و تعامل تقدیر کرد.
ابوالفضل اکبری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان نیز در سخنانی گزارش مختصری از عملکرد روابط عمومی در حوزه ی خبر و رسانه ارائه کرد و از حمایت های مهندس نصیری مدیرعامل شرکت تقدیر کرد.

اکبری مدیر روابط عمومی شرکت برق استان :راه اندازی قریب الوقوع سایت خبری روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان
وی از راه اندازی قریب الوقوع سایت خبری روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان خبر داد و هدف از راه اندازی این سایت را تعامل بیشتر و انعکاس هر چه بهتر فعالیت ها و اقدامات شرکت توزیع برق عنوان کرد.

در خاتمه مقرر شد با همکاری شرکت توزیع نیروی برق گلستان و خانه مطبوعات استان اوّلین جشنواره مدیریت مصرف برق در گلستان در سال۹۵ برگزار گردد. و آموزش تخصصی خبرنگاران در زمینه برق انرژی برگزار گردد.

mat-1

mat-3

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۶ ب.ظ

دیدگاه