ربیعی معاون استاندارگلستان درمراسم افتتاحییه لیگ فوتبال کارکنان دولت :توجه به ورزش کارکنان ادارات میتواندشادابی ونشاط وموفقیت سازمانی به همراه داشته باشد.

ربیعی:ورزش برای کارکنان دولت میتواند باعث بالا رفتن آمادگی جسمی و توان روحی جهت انجام وظایف بهتر باشد

البرز گلستان/مراسم افتتاحییه لیگ فوتبال کارکنان دستگاه های اجرایی گلستان در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای استان  با حضور ربیعی معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان و امیر حاج رضایی کارشناس برجسته فوتبال و قدمنان مدیر کل آموزش و پزوهش استانداری گلستان وجمعی از مدیران اجرائی استان و ورزشکاران ادارات کل  در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی شهر گرگان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا ربیعی معاونت مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان ضمن بیان اینکه ورزش ابزاری برای ارتقای سطح رفاه و آسایش و همچنین راهی برای تقلیل استرس‌ها و عوامل خطرزای تندرستی در آحاد جامعه است  آنرا  بخشی از زندگی  انسانهابیان کرد.

مهندس ربیعی در ادامه افزود:در ورزش تعامل و همکاری، رقابت با رفاقت،برد و باخت و درس زندگی وجود دارد

وی سپس اظهار کرد:کارکنان دولت به عنوان گروه متخصص و کارآمد جامعه در جهت دستیابی به اهداف نظام، به لحــاظ نوع و ماهیت حرفه‌ی خود، بیشتر در معرض ابتلا به انواع بیماریها می‌باشند و بطور یقین اگر با روش‌هــای مناسب از قبیل ورزش و فعالیت‌های بدنی و انجام حرکات موزون و منظم، درصدد جبران کمبــود حرکت و فعالیــت خود برنیایند، شاید بر کیفیت و کمیت حرفه‌ای آنان نیز اثر منفی بگذارد و این سرمایه‌های ملی جامعه در معــــرض معضلات جسمی و روانی قرار گرفته و از این رهگذر به سازمان‌های وابسته‌ی ایشان نیز لطمه وارد می‌آورند.
وی تصریح کرد:ورزش برای کارکنان دولت میتواند باعث بالا رفتن آمادگی جسمی و توان روحی جهت انجام وظایف بهتر باشد

ربیعی همچنین نقش ورزش در کارائی و راندمان کاری کارکنان دولت ابراز داشت:بالا بودن کارآیی و راندمان کاری کارکنان دولت، امری است که همانند دیگر منابع و نیروهای انسانی جامعه نیازمند برخورداری آنان از سلامت روانی و جسمانی، نشاط و آرامش می‌باشد که تأمین و داشتن چنین ویــژگی‌هایی، در گرو داشتن زندگی سالم و پرتحرک و استفاده بهینه از ایام و اوقات فــراغت در جهت تأمین سلامــت عمومی، میسر می‌باشد.
ربیعی معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در خاتمه خاطر نشان کرد: توجه به ورزش کارکنان ادارات میتواند شادابی و نشاط را و موفقیت سازمانی به همراه داشته باشد.

 

edarat_3

edarat_8

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۱ ب.ظ

دیدگاه