ربیعی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در افتتاحیه پروژ ه ها ی دهه فجر:باید به مردم اعتماد کنیم همچنانکه مردم به دولت اعتماد کردند

البرز گلستان/آیین افتتاح و کلنگ زنی متمرکز ۳۶  پروژه عمرانی ، تولیدی وخدماتی  بندرگز با حضورمهندس ربیعی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان و میرزائی فرماندار بندرگز . قدمنا ن مدیر کل پژوهش استانداری  . مدیران اجرائی شهرستان .خانوداه شهدا و روحانیت واقشار مختلف مردم در سالن کانون پرورش فکری جوانان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد..

در این مراسم ربیعی ضمن بیان ویژگیهای شهرستان بندرگز و اینکه استان گلستان امن ترین ساحل کشور را دارد اظهار کرد: ساحل گرگان یک استخر بزرگ تفریحی و تفرج است.

وی ضمن تقدیر از افتتاح ۳۶ پروزه در شهرستان بندرگزابراز امیدواری کرد سال آینده با توجه به برنامه های پسا تحریم شاهد پروژ های بزرگتری در این منطقه باشیم.

ربیعی ضمن بیان اینکه شرایط منطقه وجهانی کشور ما عوض شده است و توافق هسته ای بزرگترین برد کشور در عرصه بین المللی بوده و آثارش در همین مدت کوتاه دیده شده است.  سال ۹۵ را برجسته تر و جدیدتر و متنوع تر از سال جاری خواند.

وی ضمن انتقاد از مدیران که مراسم۲۲بهمن راغالبا دولتی برگزار می کنند اظهار داشت : ما باید کاری کنیم که مردم خودشان این مراسم را برگزار کنند

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان تصریح کرد: باید به مردم اعتماد کنیم همچنانکه مردم به دولت اعتماد کردند.

ربیعی در باره تیم مذاکره کننده و برجام اظهار کرد: دنیا در مقابل ملت.استدلال قوی.منطقی و عقلی ایران زانو زد و به سربلندی و عزت ما اعتراف کرد.

وی ادامه داد: برد ما در برجام یک توافق نبود بلکه اثبات ما به دنیا بوده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: برجام را رهبری نظام هدایت کرد و رئیس جمهور درایت کرد و بزرگان عرصه دیپماسی این قدرت را نشان دادند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در باره برنامه های پس ار برجام اظهار کرد: ما باید خود را برای پس از برجام اماده کنیم و باید درسالهای بعد قدمهای بزرکتری برداریم و در این راه باید اعتماد بین ملت ودولت  را تحکیم کنیم .

مهندس ربیعی با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی  و خبرگان رهبری و بیان اینکه قدرت مردم یعنی صبر.ایثار.درایت.اگاهی .بصیرت. و اعتقادبه راهی که انتخاب کردند ابراز داشت :مردم به نمایندگانی رای بدهند که قدرت آنان را نشان بدهد  هیچ قدرتی نخواهد بود مگر مردم قدرتمند داشته باشد

وی ضمن اینکه در هر شرایطی مردم باید در انتخابات شرکت کنند و قهر و تنبلی کردن در انتخابات عقلانی نیست.

ربیعی افزود: ما با رای خود می توانیم قدرت خود را ثابت کنیم و حکومت قدرتمند داشته باشیم

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان ضمن استناد به فرمایشات امام راحل در باره جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام خمینی فرمود: جمهوری اسلامی نه کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر جمهوریت یعنی حضور مردم .رای مردم و انتخاب مردم و اسلامیت یعنی احکام دین خدا و قرآن و فتوی مرجعیت و بزرگان .

وی در خاتمه ضمن تشکر از حضور خانواده های  محترم شهدا انان را ستارگانی نامید که در آسمان می درخشند

1454510844_img_6954

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۷ ق.ظ

دیدگاه