کلثوم غفاری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبر داد:تاسیس شورای فرهنگی سلامت خانواداه یک ضرورت مهم

البرز گلستان/کلثوم غفاری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در نشست علمی تقویت همکاری های شبکه ای سازمان های مردم نهاد که عصر شنبه در گرگان برگزار شد، گفت: قصد داریم تا فعالیت های شبکه ای را در استان گسترش دهیم تا بتوانیم همه سازمان های مردم نهاد را زیر پوشش خود در بیاوریم.

وی اظهار کرد: ما برای هر ریال هزینه های این نشست ها مسئول هستیم و باید اجرای این برنامه ها مزایا و بازخورد خوبی در ادارات و سازمان ها داشته باشد. مسائلی که در این جلسات به نمایندگان سازمان ها آموزش داده می شود باید به شکل کاربردی در جامعه عملیاتی شود.

غفاری رصد کردن فعالیت های ادارات با آموزش های انجام شده را یک وظیفه دانست و گفت: بحث شبکه سازی کار سختی نیست و ما باید بر فعالیت های شما ناظر و شاهد باشیم تا ببینیم چه عملکرد مثبتی را انجام داده اید.

او بیان کرد: کشورهای پیشرفته دنیا زمان را یک ارزش بزرگ می دانند و برای آن اهمیت بسیاری قائل می شوند. ما هم قصد داریم تا با مدیریت زمان، این جلسات را برگزار کنیم. باید از اهدافی که در هر زمینه ای داریم به گونه ای کار کنیم که در پایان از آن سرفراز بیرون بیاییم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: برای این جلسات در فضای مجازی کارهای بسیار خوبی انجام شده است اما باید آن را به سمت فضای حقیقی ببریم.

او تاسیس شورای فرهنگی سلامت خانواداه را یک ضرورت مهم خواند و گفت: برای این کار نیاز به ایده پردازان داریم تا با کمک آنها این شورا راه اندازی شود.

کلثوم غفاری از وجود ۴۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان خبر داد و اظهار کرد: این دانش آموزان به دلایل خانوادگی و نداشتن امکانات نتوانستند مشغول به تحصیل شوند که یک فاجعه تلقی می‌شود.

وی در پایان گفت: ما نمی توانیم برای جامعه تصمیم بگیریم اما تصمیم ساز هستیم و مسائلی که در این جلسات مطرح می کنیم شاید با تصویب هیات دولت در کشور عملی شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۶ ب.ظ

دیدگاه