معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان:با توجه به رفع تحریم ها انتخابات امسال پرشورترین و منسجم ترین حضور مردم را در خود می بیند

البرز گلستان/محمود ربیعی معاون مدیرین نیروی انسانی استانداری گلستان ، در جلسه آموزشی حقوق و قوانین انتخابات با حضور هیات های اجرایی انتخابات شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در گالیکش، با اشاره به این که انتخابات چهار ضلع دارد، گفت: مردم به عنوان مبنای نظام، اولین و مهم ترین ضلع هستند. مجریان انتخابات که نمایندگان مردمی بوده، هیات نظارت و دولت در سطح کلان اضلاع دیگر انتخابات هستند.

ربیعی با بیان این نکته که همه افراد گرایشاتی دارند اما در نهایت، رای مردم مهم است، گفت: هیات های اجرایی امانت داران انتخابات هستند و باید کاملا بی طرف بوده و حق الناس را رعایت کنند.

وی ادامه داد: اکنون در سی و هفتمین سال انقلاب اسلامی بسر می بریم و تاکنون شاهد ۳۳ انتخابات بوده ایم.

ربیعی خاطر نشان کرد: یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، موضوع انتخابات و انتخاب مدیران ارشد توسط مردم است. در رژیم گذشته انتخابات و حضور مردم نمادین و بی ارزش بود اما در این انقلاب مردم با حضور در انتخابات حق انتخاب دارند و این مسئله یکی از برتری های انقلاب نسبت به رژیم طاغوت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: در شرایط حاضر با توجه به رفع تحریم ها پس از ۱۲ سال، انتخابات امسال پرشورترین و منسجم ترین حضور مردم را در خود می بیند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۸ ب.ظ

دیدگاه