سردار مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در گلستان:نیروی انتظامی از صفر مرز تا عمق شهرها به دنبال تامین امنیت انتخابات است

سردار مومنی:موضوع اعتیاد یک بیماری بازگشت ناپذیر است وهمه  کمک کنند تولید معتاد در کشور صورت نگیرد

البرز گلستان/سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا امروزدر محل ستاد فرماندهی استان گلستان به اتفاق سردار میرفیضی فرماندهی انتظامی گلستان  در جمع اصحاب رسانه استان گلستان حضور پیدا کرد 

در این نشست خبری سردار مومنی در باره امنیت انتخابات  با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی برقراری امنیت انتخابات است تا مردم در بستر امن و ارام در تعیین شرنوشت خود شرکت کنند تا انتخابات باشکوهی برقرار شودبیان داشت:برای اولّین  بار است که در کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری همزمان برگزار می‎شود و این وظائف را مضاعف می کند

 جانشین فرمانده ناجاتصریح کرد : برای تامین امنیت انتخابات نیروی انتظامی یک قرارگاه بنام قرار گاه امنیت انتخابات با کمیته های مختلف با حضور همه پلیسهای   کشور اهم از  پلیس امنیت و آگاهی وپیشگیری و مرز بانی  پلیس امنیت پلیس راهنمایی رانندگی تشکیل شدتا امنیت انتخابات را بطور کامل برقرار کند .

جانشین فرمانده ناجابا بیان اینکه این قرارگاه هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: از صفر مرز تا دل شهرها نیروی انتظامی به دنبال تامین امنیت انتخابات است.

وی افزود:نیروی انتظامی همه ظرفیت درون‌سازمانی خود و همچنین همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نیروهای مسلح را بسیج کرده و قرارگاه تأمین امنیت انتخابات را تشکیل داده است.

سردار مومنی در راستای مشارکت مردمی در کشور اعلام کرد:بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری در راستای مشارکت مردمی همکاری میکنند

وی افزود: رویکرد ما پلیس اجتماعی با امنیت مردمی است و در این راستا به دنبال افزایش بستر مردم محوری هستیم.

جانشین فرمانده ناجا در باره مهمتر ین دغدغه مردم اظهار داشت: در چند سال گذشته در تمام نظر سنجی‎ها مهمترین دغدغه مردم در حوزه مواد مخدر بود ولذا این موضوع در راس اولویت نیروی نتظامی قرار دارد.

سردارمومنی با بیان اینکه ۲۰ درصد کشفیات مواد مخدر افزایش پیدا کرده است، گفت: اقداماتی در راستای جلوه‎های خیابانی آغاز کردیم که از تهران شروع شده است و این اقدامات در راستای جمع آوری معتادین در یک دهه گذشته بی سابقه بوده و تاکید دارم متولیان  مراکز بازپروی ظرفیت لازم را برای این امر فراهم کنند.

سردارمومنی به افزایش مبلغ جرایم در راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: در کشور بیش از ۹۰ درصد رانندگان مقررات را رعایت می‎کنند و این جرایم برای ۱۰ درصد افراد متخلف جامعه است.

وی افزود : موضوع اعتیاد یک بیماری بازگشت ناپذیر است وهمه  کمک کنند تولید معتاد در کشور صورت نگیرد.

وی ابراز داشت: در گذشته سالانه ۲۸ هزار نفر با وجود ۷ میلیون خودرو در کشور جان خود را در این حوادث از دست می دادند، اما این آمار امروزه ۱۷ هزار نفر با وجود ۱۸ میلیون خودرو است و امید داریم روزی برسد تا شاهد فوت هموطنان در حوادث رانندگی نباشیم.

00011_5

00011_10

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴ ق.ظ

دیدگاه