دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان:شورای راهبردی محور ائتلاف اصلاح طلبان است

البرز گلستان/دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان با ابرازامیدواری نسبت به ائتلاف اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، شورای راهبردی را محور ائتلاف اصلاح طلبان دانست.
به گزارش کمالان نیوز، محمدحسین علی اصغری شب گذشته در جلسه هیئت رئیسه این حزب افزود: شورای راهبردی اصلاح طلبان موظف به رصد شرایط سیاسی استان و دعوت از تمامی نامزدهای اصلاح طلب برای ایجاد همگرایی و ائتلاف، است.
وی با بیان اینکه حزب اعتمادملی به عنوان عضو شورای راهبردی اصلاح طلبان، از تصمیمات این شورا تبعیت می کند، خاطرنشان کرد: این حزب، همچون سایر احزاب، نامزدهای خود را به شورای راهبردی معرفی می کند، چنانچه این افراد مورد حمایت شورای راهبردی قرار گیرند، اعضای شورا موظف به حمایت هستند و چنانچه شورای راهبردی از آنها حمایت نکند، نامزدهای مدنظر ما باید به نفع ائتلاف، کنار بکشند.
نایب رئیس حزب اعتمادملی منطقه گلستان تاکید کرد: این حزب از مدت ها قبل، به همنظور همگرایی اصلاح طلبان، رایزنی با نامزدهای نزدیک به خود را آغاز کرده است.
علی اصغری ادامه داد: شورای راهبردی اصلاح طلبان، از بین تمامی گروه های سیاسی این جناح تشکیل شده و در انتخاب نامزدهای نهایی باید ملاک هایی که از قبل تعیین شدند را مدنظر قرار دهند تا نمایندگان قوی و موثر وارد مجلس شوند.
وی با بیان اینکه روند همگرایی اصلاح طلبان استان گلستان تاکنون مثبت بوده است، با اشاره به نامزدی زنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه زنان، در لیست نهایی شورای راهبردی اصلاح طلبان قرار گیرند، حزب اعتمادملی هم از آنها حمایت می کند.
دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان بر حمایت از زنان و اختصاص تعدادی از کرسی های مجلس شورای اسلامی به این قشر از جامعه، تاکید کرد.
به گفته علی اصغری، آن دسته از زنان اصلاح طلبی که نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند، حمایت خود را از شورای راهبردی اصلاحات اعلام کردند.
وی ابرازامیدواری کرد: روند همگرایی اصلاح طلبان تا هفتم اسفندماه ادامه داشته باشد تا شاهد ورود نمایندگان قوی و موثر از استان گلستان به مجلس شورای اسلامی باشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

دیدگاه