حجت الاسلام دکتراحمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه استان با حضور گرم و پرشور امت حزب االله

به گزارش گروه فرهنگ و هنر گروه خبر البرز گلستان نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صبح امروز یکشنبه ۱۰ آبان ماه  برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مسائل مختلف این رویداد مهم و تاریخی  و تعیین مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز استان بحث و بررسی شد.

حجت الاسلام دکتراحمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در این جلسه ضمن پراهمیت دانستن این روز بزرگ در انقلاب اسلامی افزود: حضور مردم در این راهپیمایی می تواند مشت بزرگی بر دهان استکبار باشد .

حجت الاسلام احمدی گفت : امسال راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه استان با حضور گرم و پرشور امت حزب االله برگزار می شود .

وی همچنین مسیر میدان شهرداری – خیابان شهدا – لاله ۱۳ به سمت مصلی نماز جمعه را مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مرکز استان اعلام کرد.

گفتنی است قبل از این مسیر راهپیمایی از میدان شهرداری به چهارراه میدان و مصلی نماز جمعه بود که مسیری طولانی و غیرمتمرکز بود که مورد انتقاد اهالی گرگان واقع شده بود .

انتخاب این مسیر جدید هم مسافت کمتر و هم از لحاظ مرکزیت در میانه شهر قرار داشته و یکی از مراکز پرجمعیت مرکز استان را شامل می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۱ ب.ظ

دیدگاه