مهدس نصیری مدیر عامل توزیع برق گلستان در همایش تجلیل از ایثار گران:مکتب فرهنگ ایثار و شهادت موجب همدلی و همزبانی و وحدت ملت ایران شده است

مهندس نصیری مدیر عامل برق گلستان:شهیدان حق بزرگی به گردن ما دارند و آنان را باید سرلوحه کار خود قرار بدهیم

به گزارش سرویس ایثار و شهادت گروه خبر البرز گلستان همایش تجلیل از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با حضور مهندس محسن وهابی مشاور امور ایثارگران شرکت توانیر کشور و مهندس سهمی جانشین ایثارگران و و مهندس سهرابی به همراه مهندس نصیری مدیر عامل توزیع برق استان گلستان به همراه مسئولین اجرائی و خانواده های معظم شاهد و ایثار گران ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگیان گرگان برگزار گردید.

در این همایش مهندس نصیری مدیر عامل توزیع  برق استان گلستان ضمن خیر مقدم  به مظهر تماتمی ایثار گران و خانواده های آنان مجموع ایثارگران در برق گلستان را ۱۱۳ نفر از ۱۱۰۰نفر نیرواعلام نمود که در بین آنان ۷نفر فرزند و همسر شهید و ۲۴ نفر خواهر و برادر شهید و۱۵ نفر جانباز و آزاده مابقی از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس می باشند.

وی تصریح کرد: ۲۶ نفر از معاونین و مدیران این شرکت از مجموعه ایثارگران می باشد.

وی با اعلام اینکه با گذشت ۳۷ سال از پیروزی  انقلاب اسلامی  این حرکت مردمی را باعث ایجاد فرهنگ شهادت و ایثار که رمز پیروزی می باشد دانست.

مهندس نصیری تصریح کرد: مکتب فرهنگ ایثار و شهادت موجب همدلی و همزبانی و وحدت ملت ایران شده است

وی در ادامه افزود: شهیدان حق بزرگی به گردن ما دارند و آنان را باید سرلوحه کار خود قرار بدهیم

مدیر عامل برق گلستان با بیان این نکته که ما برای خانواده ایثارگران هر چه در توان داریم انجام می دهیم اعلام نمود: بزودی تمامی مطالبات ایثارگران ظرف چند روز اینده را پرداخت خواهدشد.

مهندس نصیری درخاتمه  این همایش گزارشی کوتاهی از وضعیت برق استان داده و اظهار نمود: شبکه توزیع برق گلستان در تابستان سال۹۴ با مصرف ۱۰۹۱ مگا وات برق تابستان گرمی را پشت سر گذاشته  و در این مدت با  هکاری  و همت همکاران این امر محقق شد تا کمترین خاموشی را در این فصل تجربه کنیم .

مدیر عامل برق گلستان همچنین از مردم خواست با صرفه جویی در مصرف برق و رعایت  الگویی مصرف در سال جاری این شرکت را یاری دهند.

IMG_0082

IMG_0074

 

IMG_9823

IMG_0060

IMG_0068

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه