رقیه رحمانی مدیرکل بهزیستی گلستان ریاست هیأت نابینایان وکم بینایان استان/مدیرکل ورزش وجوانان گلستان:کاردرهیأت نابینایان وکم‌بینایان یک فداکاری است

  • دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان  با تشکر از رسانه‌ها که همواره به پیشرفت ورزش نابینایان و کم‌بینایان کمک کرده‌اند، اظهار داشت :  کار در  هیأت نابینایان و کم‌بینایان یک فداکاری است کمک به ورزشکاران این رشته نیازمند به عشق و علاقه دارد.

به گزارش سرویس ورزشی گروه خبر البرز گلستان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، مجمع انتخاب رییس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان امروز ۱۶ آبان ماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان؛ رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان و  تنها یک کاندیدا این هیات برگزار شد.

این مجمع که با حضور ۱۵ نفر از اعضای مجمع برگزار شد رقیه رحمانی تنها نامزد ریاست هیات نابینایان و کم‌بینایان توانست با کسب ۱۳ رأی برای  ۴سال دیگر به عنوان ریاست هیأت نابینایان و کم بینایان استان در سمت خود باقی بماند.

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان  با تشکر از رسانه‌ها که همواره به پیشرفت ورزش نابینایان و کم‌بینایان کمک کرده‌اند، اظهار داشت :  کار در  هیأت نابینایان و کم‌بینایان یک فداکاری است کمک به ورزشکاران این رشته نیازمند به عشق و علاقه دارد.

وی ادامه داد : ورزشکاران هیات  در مسابقات کشوری و جهانی و پاراآسیایی افتخارات زیادی را کسب نموده و با تلاشهای بیشتر و با همکاری رحمانی  بتوانیم همچون آرخی ، به مسابقات اعزام کنیم و روز به روز شاهد موفقیت روزافزون این ورزش باشیم.

 محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از رحمانی به عنوان یک نیروی توانمند  نام برد و افزود : استان گلستان همواره توانسته افراد بزرگی را در ورزش نابینایان به مسابقات اعزام کند وامید داریم با حمایت جانبی به  آرخی سهمیه المپیک را توسط نماینده گلستان کسب نمائیم .

وی افزود :ورزشکاران نابینا و کم‌بینا افراد خواص جامعه هستند که افراد خواص توجه و بودجه خاص را طلب می‌کند و از خیلی امکانات جامعه محروم هستند و ما باید شرایطی را ایجاد کنیم تا این عزیزان بتوانند به راحتی به این حوزه وارد شوند.

 شایان ذکر است هیات نابینا و کم بینا گلستان دربخش بانوان در رشته های دو ومیدانی ، گلبال و شطرنج و در بخش آقایان دو ومیدانی ، گلبال جودو ، پاور لیفتینگ و شطرنج فعالیت دارد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه