دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، در دیدار با جمعی از جامعه ایثارگری حسینیه سیستانی های مقیم گرگان:امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادتهای اقوام مختلف در دفاع مقدس هستیم

کدخبر:۷۷۴۵۳

دفاع مقدس نماد وحدت و صحنه اتحاد همه اقوام برای دفاع از ایران اسلامی بود

البرز گلستان/ دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، در دیدار با جمعی از جامعه ایثارگری حسینیه سیستانی های مقیم گرگان با بیان اینکه شهدا نقشی بی بدیل در تاریخ ایران اسلامی داشتند،گفت: بیان واقعیت های دوران دفاع مقدس و دلاورمردی های شهدا و ایثارگران نیاز امروز جامعه است و ترویج مشی این بزرگمردان وظیفه ای همگانی است.

دکتر جمال اسدی ادامه داد: با شروع جنگ تحمیلی و حمله ارتش بعث عراق، لشکر ۲۵ کربلا و لشکر ۳۰ گرگان برای دفاع از میهن در کنار ما جنگیدند و خون دادند و از شرف و ناموسمان دفاع کردند و امروز وظیفه خود می دانم که در حد توانم دینم را به مردم شریف گلستان به ویژه جامعه ایثارگری ادا نمایم و امروز با افتخار خود را یک گلستانی می دانم.

دکتر جمال اسدی با اشاره به اینکه حامل پیام تشکر مادران شهید استان ایلام برای مادران شهدای استان گلستان هستم ادامه داد: مادران شهید استان ایلام ضمن همدردی با مادران شهدای گلستان، خاطره پیوستن جوانان غیور استان گلستان و دفاع از شرف و ناموس و خاکشان را هیچگاه از خاطر نخواهند برد.

وی تصریح کرد: اگر ملتی بخواهد زنده بماند باید تاریخ خود را زنده نگه دارد و ملتی که تاریخ خود را به دست فراموشی بسپارد یک ملت مرده است، از این رو جامعه امروز برای زنده ماندن، نیازمند بیان واقعیت های دوران دفاع مقدس و ایثارگری های شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: دفاع مقدس تابلویی زیبا از اتحاد ملت بزرگ ایران است که یک‌دل و یکپارچه کنارهم قرار گرفته و با رشادت‌های بی‌نظیر خود در جنگ تحمیلی حیرت جهانیان را برانگیختند به طوری که جهان در مقابل این اتحاد، سر تعظیم فرود آورد.

وی دفاع مقدس را نماد همبستگی، اتحاد و همدلی ملت ایران نامید و گفت: ملت بزرگ ایران از همان دوران شروع جنگ در میدان نبرد حاضر شده و دوشادوش مرزنشینان به مبارزه پرداختند.

وی بیان کرد: اگر امروز امنیت و آرامش داریم و صاحب استقلال و آزادی هستیم، مدیون رشادت های صورت گرفته ملت ایران اعم از اقوام مختلف در دفاع مقدس هستیم و باید آن را قدر بدانیم.

در این نشست ناخداخسروی نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران در استان گلستان ضمن بیان شرح وظایف بزرگ بنیادشهید در حمایت از خانواده های شهدا و ایثارگران  دکتر اسدی را از جانبازانی نامید که ضمن رشادت در عرصه دفاع مقدس در عرصه مدیریت بسیار عالی سعی در ایجاد اتحاددراستان رنگین کمان اقوام می باشد.

همچنین دکتر زارع لز پزشکان متعهد و ایثار نیز بابیان ایثارگریهای خانواده بنیادشهید در حق خانواده شهدا و ایثارگران استان اظهار کرد: صدای عمل ار فریادی بالاتر است.

در ادامه هر یک از حاضران نطرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ ب.ظ

دیدگاه