بعد۴دهه به همت مدیریت شهری کردکوی درشهرک فرهنگیان تحقق یافت :احداث کانال هدایت آبهای سطحی درجهت ایمن‌سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب و رفع خسارت‌های احتمالی

کدخبر:۷۲۵۶۱

البرز گلستان/هدایت ابهای سطحی (فرهنگیان -فرهنگ ۵کانال۵۰در۵۰)

دکتر جرجانی شهردار کردکوی  اعلام کرد: اجرای این پروژه به منظور رفع مشکل آب گرفتگی‌های  در شهرک فرهنگیان در مرحله اجراست که با انجام آن از آبگرفتگی معابر و واحدهای مسکونی در فصل بارندگی به شدت کاسته خواهد شد.

شهردار کردکوی  افزود: عملیات احداث  هدایت آب های سطحی با هدف جمع آوری آبهای سطحی وجلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه، بهسازی معابر ،کانال‌ها و همچنین لایروبی از اقدامات دیگر در زمینه مهار آب‌های سطحی بوده که به طور مستمر و با جدیت در حال انجام می باشد.

وی افزود:دفع آب‌های سطحی  موجب ایمن‌سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب و در نهایت رفع خسارت‌های احتمالی از مناطق شهری می باشد و احداث کانال های هدایت آب‌های سطحی  توسط مدریت شهری کردکوی در زمان بارندگی‌ها  از جاری شدن آب در سطح معابر و همچنین آبگرفتگی پیشگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جمع آوری آب های سطحی با اجرای پروژه های کانال کشی از اولویت های ویژه ما در این دوره است، اظهار داشت: مدیریت شهری کردکوی با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌ روها اقدام به اجرای  کانال  دفع آبهای سطحی به نموده است.

شهردار کردکوی گفت : افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها بوده و هدایت آبهای سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقاء سطح ایمنی و زیباسازی معابر و مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از برنامه‌های مهم شهرداری کردکوی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۶ ب.ظ

دیدگاه