دکتر زنگانه استاندار گلستان در دیدار با دکتر ایمانی مدیرعامل بانک صادرات کشور: سند همکاری توسعه‌ای بانک صادرات ایران و استانداری گلستان در حال تدوین و آماده سازی است

کدخبر:۷۲۳۷۳

استاندار گلستان در دیدار با مدیرعامل بانک صادرات کشور گفت: نقش شبکه بانکی در توسعه پایدار کلیدی و مهم است.

البرز گلستان دکتر ایمانی مدیرعامل بانک صادرات کشور با حضور در استان با دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان دیدار و گفت و کرد.

دکتر زنگانه با اشاره به نقش پشتوانه‌ای بانک از برنامه های دولت گفت: مشارکت بانک‌ها طرح‌های توسعه‌ای استان امری ضروری است و با همکاری شبکه بانکی در هر شهر استان پروژه‌هایی تحول آفرین با همت مردم خواهیم داشت.

استاندار گلستان ادامه داد: در تحقق وعده‌های دولت سیزدهم نقش بانک‌ها محوری است و در استان نیز با همگرایی می‌توان به وعده‌های دولت مردم همانند مسکن و اشتغال که بیشترین نیاز جامعه هست راعملیاتی کرد.

وی افزود: در سرزمین برادری انجام پروژه‌های تحول آفرین ضمن افزایش میزان وحدت و انسجام مردم گامی بلند در ادامه توسعه پایدار ورشد استان گلستان را شاهد خواهیم بود.

دکتر زنگانه خاطرنشان کرد: رشد ۷.۹ درصدی ما نشان از ظرفیت استان از حضور سرمایه‌گذاران و اعتماد انان به خادمین مردم است.

استاندار گلستان تصریح کرد: در برخی پروژه‌های احصا شده سرمایه‌گذاری استان نیازمند حضور پررنگ تر شبکه بانکی هستیم.

وی با اشاره به طرح نهضت مسکن ملی گفت: در استان گلستان ۱۸ هزار نفر متقاضی خودمالکی در نهضت مسکن ملی بوده که با حمایت هرچه بیشتر بانک های عامل حکمرانی مردمی را می‌توان اجرا کرد.

دکتر زنگانه در پایان اظهار داشت: سند همکاری توسعه‌ای بانک صادرات ایران و استانداری گلستان در حال تدوین و آماده سازی است و در سفر دوم رئیس جمهور محترم به استان آغاز عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

 

دکتر ایمانی مدیرعامل بانک صادرات کشور نیز در این دیدار گفت: در کارگروه اشتغال و مسکن کشور همیشه دفاع و پیگیری شما از مردم گلستان مشهود است.

 

وی افزود: استان گلستان نسبت به استان‌های دیگر بدلیل تکرر بالای بلایای طبیعی در این سرزمین باعث عقب افتادگی و مظلومیت بالای استان شده است.

 

دکتر ایمانی تصریح کرد: در پشت این طبیعت زیبا فقر و محرومیتی فراوان بوده که با همت دولت مردم و ایجاد امید در جامعه شاهد کاهش آن هستیم.

 

مدیرعامل بانک صادرات کشور ادامه داد: توجه به رشد و توسعه زیرساخت‌های گلستان در گذشته بسیار کم بوده ولی اکنون با پشتکار و همصدایی مسئولین استان شاهد انجام پروژه‌هایی بزرگ هستیم.

 

وی ادامه داد: شبکه بانکی باید پای کار سیستم توسعه‌ای کشور بوده و در راستای تحقق نام سال قدم بردارد که بانک صادرات ایران درانجام این مهم در گلستان آماده همکاری در زمینه‌های اقتصادی و صادرات غیر نفتی می باشد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴ ب.ظ

دیدگاه