بهمنی نژاد ریاست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان : کلیه مسئولین و متولیان برگزاری انتخابات ملزم به رعایت قانون و اصل بی طرفی در انتخابات می باشند

کدخبر:۷۰۴۴۲
« کلیه مسئولین و متولیان برگزاری انتخابات ملزم به رعایت قانون و اصل بی طرفی در انتخابات می باشند.»

البرز گلستان/رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: برابر ماده شصت قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیچ یک از دست اندرکاران برگزاری انتخابات نمی توانند به نفع یا ضرر نامزدها و جریانات سیاسی در انتخابات اعلام نظر کنند و لذا کلیه مسئولین و متولیان برگزاری انتخابات استان ملزم به رعایت قانون و اصل بی طرفی در انتخابات می باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نظارت استان گلستان، نشست مشترک مسئولین دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات استان با مسئولین ستاد انتخابات و فرمانداران سراسر استان در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار گردید.
حمیدرضا بهمنی نژاد ریاست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در این نشست تصریح کرد: انتخابات امسال در شرایطی متفاوت از ادوار گذشته برگزار می شود و همین مسئله سبب گردید رهبر معظم انقلاب در اولین روزهای سال جاری با نگاه هوشمندانه خود، ضمن ترسیم راهبردهای چهارگانه مشارکت ، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات، از همه مسئولان مربوطه، ساز و کار تحقق آنان را مطالبه نمایند.
وی در همین زمینه افزود: هر چند در جریان طراحی پیچیده دشمنان در پاییز سال گذشته، سرانجام ملت بزرگ ایران به مدد الهی بر جنگ ترکیبی دشمن فائق آمده و آن را مهار کرد، لیکن دشمنان انقلاب اسلامی با هدف التهاب آفرینی و گسترش یاس و ناامیدی در جامعه و ممانعت از حضور آنان در پای صندوق های رای، سناریوهای متعدد دیگری را تا زمان برگزاری انتخابات در دستور کار خود خواهند داشت.
بهمنی نژاد ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سلامت انتخابات گفت: سلامت انتخابات فقط مربوط به زمان رأی گیری و روز برگزاری انتخابات نیست، بلکه فرایندی است که از ماه ها قبل از برگزاری انتخابات آغاز می گردد، لذا همه مدیران و مسئولین موظفند، با عمل به مُر قانون در برابر اقداماتی نظیر اعمال نفوذ و دخالت در انتصابات که ممکن است به سلامت انتخابات لطمه وارد نماید، ایستادگی نمایند. تا به فضل الهی انتخاباتی سالم ، و با حضور پرشور مردم را در پایان سال شاهد باشیم .
بهمنی نژاد در پایان افزود: دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در انجام وظایف قانونی خود وارد صف بندی های سیاسی نشده و با ملاک قرار دادن شرع مقدس، قانون و اخلاق از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس حراست خواهند کرد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۲ ب.ظ

دیدگاه