حسینی مدیرکل استاندارد گلستان ازصدور ۱۰۵۵ تاییده ایمنی آسانسور در استان خبر داد

کدخبر:۶۹۱۲۳
البرز گلستان سال گذشته ۱۰۵۵ تأییدیه ایمنی و کیفیت برای آسانسورهای گلستان صادر شد.
مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در سال ۱۴۰۱، ۱۰۵۵ آسانسور مورد بازرسی قرار گرفت و پس از اعلام نواقص و رفع تمامی آنها موفق به اخذ تاییدیه ایمنی شدند.
سید مهدی حسینی با بیان این مطلب که: از بین آسانسورهای بازرسی شده در سال گذشته، ۷۳۵ مورد، آسانسورهای جدیدالنصب بودند که بازرسی از آنها، بازرسی اولیه محسوب می شد؛ افزود: با توجه به این که اعتبار تأییدیه های صادره برای آسانسور یک ساله است، نیاز است تا مدیران و مالکان ساختمان ها پس از اتمام اعتبار تأییدیه آسانسورهای خود، برای بازرسی ادواری و دریافت تأییدیه ادواری اقدام کنند.
دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: خوشبختانه در سال گذشته تعداد ۳۲۰ آسانسور که پیش از سال ۱۴۰۱ تاییدیه اولیه دریافت کرده بودند، مورد بازرسی ادواری قرار گرفته و تأییدیه ادواری برای آنها صادر شد.
حسینی در پایان یادآور شد: استفاده کنندگان از آسانسورها می توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می شود، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از وضعیت تأییدیه آن آسانسور مطلع شوند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تأییدیه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ یا تلفن ۱۵۱۷ به استاندارد گلستان گزارش کنند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۵ ب.ظ

دیدگاه