مهندس سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان : شهرداری جایگاه مدیران پاکدست و خدمتگذار است

کدخبر:۶۴۲۴۳

شهردار جدید گرگان گفت: حمایت و رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان وظیفه مرا سنگین تر خواهد کرد.

البرز گلستان /به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس سید محمدرضا سیدالنگی ساعتی پس از انتخاب به عنوان شهردار گرگان اظهار داشت: زمانی که اعضای محترم شورای اسلامی شهر پیشنهاد مدیریت شهری را به من اعلام کردند احساس کردم برای برون رفت از شرایط نامطلوب فعلی نیاز است هرکاری که در توانم است انجام دهم.

سیدالنگی با بیان اینکه مردم گرگان لایق بهترین ها هستند، افزود: همواره طی سنوات گذشته تلاش داشته ایم خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه دهیم که نمونه آن در حوزه خدمات شهری بوده است.

وی تصریح کرد: ۹ عضو شورای اسلامی شهر باتوجه به شناخت قبلی که نسبت به من داشتند، لطف کردند و این مسئولیت را به من واگذار کردند و این آرای قاطع یقیناً وظیفه مرا سنگین تر خواهد کرد.

شهردار جدید گرگان با بیان اینکه شهرداری جایگاه مدیران پاکدست و خدمتگذار است، گفت: در شهرداری گرگان که ساختمان آن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، نیاز است که همچون او «مرد میدان» به مردم خدمت کند

سیدالنگی در پایان گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری اعضای شورا و مدیران و کارکنان پرتلاش شهرداری گرگان در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیز روسفید شویم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۴:۴۱ ب.ظ

دیدگاه