فولادیان سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان: نگاه مجموعه شهرداری به مقوله تیمداری در رشته بسکتبال به عنوان یک پروژه اجتماعی بزرگ است

کدخبر:۶۰۸۲۹

البرزگلستان/

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، آرش فولادیان در گفتگو با برنامه رادیویی پیش از دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: موضوع بسکتبال در گرگان با توجه به موفقیت سال های اخیر با همه شهرهای ایران متفاوت است.

فولادیان افزود: شاید رسالت اصلی شهرداری گرگان تیمداری حرفه ای بسکتبال نباشد ولی یک خاستگاه اجتماعی است و طی چندسال اخیر به عنوان یک پروژه بزرگ اجتماعی در گرگان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، هزینه شهرداری گرگان برای بسکتبال صرفا ورزشی نیست بلکه با توجه به علاقه شهروندان گرگانی به این ورزش، سرمایه گذاری در این حوزه به منظور ارزش نهادن به شادی همشهریان نیز است.

سخنگو باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه بیان کرد: مهندس سبطی شهردار گرگان با تدابیر ویژه از تیم بسکتبال حمایت داشته اند و اعضای محترم با حمایت های همیشگی خود و دعاهای خیر تماشاگران و حمایت‌های بی دریغ خود یاریگر و امدادگر تیم بسکتبال شهرداری گرگان بودند.

فولادیان به ماجرای حکم کمیته انضباطی فدراسیون اشاره کرد و گفت: ۲ آرای انضباطی برای تیم شهرداری گرگان از سوی فدراسیون صادر شده که الحمدلله با تدابیر شهردار و هئیت اجرایی با حضور در جلسه کمیته انضباطی و ارائه مستندات و ادله لازم فقط محرومیت تعلیقی یعنی فقط درج در پرونده برای محمد جمشیدی صادر شد.

وی افزود: با توجه به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی از حضور و شادی مدیران شهری باید توجه کنیم مسائل فنی در درون زمین با آقای حاتمی و کادر فنی است ولی پیگیری و تدارکات لازم و ارتباط با فدراسیون با مدیران شهری در بیرون زمین است.

 

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان در پایان گفت: انشالله با اتحاد و همدلی جامعه قهرمانی رو برای گرگان کسب کنیم.

 

لازم به ذکر است، در نخستین دیدار مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۱۵ بین دوتیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در سالن بسکتبال آزادی تهران آغاز می شود.

تیم شهرداری گرگان سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه