آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان درردیدارربا جانبازان : جانبازان پیام انقلاب را با دردی که در بدن دارند به آینده منتقل کنند

کد خبر:۵۹۴۹۸

البرز گلستان/ آیت الله«سیدکاظم نورمفیدی» به همراه اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت روز جانباز در دیدار با جانبازان معزز جنگ تحمیلی «حاج داوود عامری» و «حاج محمدرضا لطفی» گفت: به مناسبت روز چهارم شعبان، ولادت سردار رشید نهضت عاشورا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مقام معظم رهبری هر ساله در چنین شبی به دیدار جانبازان نائل می شوند و در استان ها هم خواستند هم نمایندگان ایشان این مسئولیت را انجام دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال این شهدای زنده را که مشکلات این انقلاب را هنوز در بدن دارند و این خودش بهترین شاهد، دلیل و قرینه برای اصالت و ثابت بودن انقلاب است و پا برجا خواهد بود، در برابر هیچ مشکلی سر فرود نخواهد آورد و پرچم این انقلاب را به محضر حضرتدولی عصر (عج) تقدیم خواهند کرد.
آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: نسل های آینده هم می توانند شاهد ایثار این عزیزان باشند و پیام انقلاب را با وجودشان و دردی که در بدن دارند به آینده منتقل کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبان و ولادت باسعادت سرداران کربلا به‌ویژه ابوالفضل العباس (ع) با اشاره به ازخودگذشتگی و ایثار جانبازان چه در زمان جنگ و در حال حاضر گفت: ما مدیون این عزیزان هستیم و باید تلاش کنیم با خدمت بیشتر و صادقانه پاسخگوی ایثارگری‌های این قشر معظم باشیم زیرا جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و حق بزرگی به گردن ملت بزرگ ایران داشته و دارند.
اسرافیل وزیری ادامه داد: جانبازان با الگو گرفتن از علمدار کربلا در تمام عرصه‌های و میدان‌های مبارزه در کنار آرمان‌های امام راحل و اهداف والای انقلاب ایستاده‌اند و ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و تلاش می‌کنیم با خدمت خالصانه پاسخگوی ازخودگذشتگی این عزیزان باشم.
جانباز معزز «حاج داوود عامری» بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پای راست و شکم در سال ۶۶ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه جانبازی نائل شد.
جانباز معزز «حاج محمدرضا لطفی» جانباز  ۷٠ درصد جنگ تحمیلی در سالهای ۶۱ و ۶۶ بر اثر اصابت ترکش و موج انفجار در منطقه عملیاتی شوش و شلمچه  از ناحیه گوش، دستها، سر و سینه، قطع پای راست به درجه جانبازی نائل شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۶:۵۹ ق.ظ

دیدگاه