مدیر مخابرات منطقه گلستان اعلام کرد :عملیات فیبر رسانی به سایت های همراه اول با پیشرفت قابل ملاحظه ای در حال اجرا می باشد

کدخبر؛۵۹۰۵۴

البرزگلستان/

افزایش پایداری ارتباط و ارتقاء کیفیت اینترنت شبکه همراه اول با اجرای فیبررسانی به ۱۱۲ سایت

در راستای اجرای عملیات توسعه ارتباطات سیار استان گلستان ، ۱۱۲ سایت همراه اول مجهز به فیبر نوری میشود.
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر گفت: عملیات فیبر رسانی به سایت های همراه اول که ۴ ماه از آغاز آن گذشته است با پیشرفت قابل ملاحظه ای در حال اجرا می باشد.
وی از اتمام فیبر رسانی ۴۴ سایت خبر داد و گفت: این پروژه با هدف افزایش پایداری ارتباط و ارتقاء کیفیت اینترنت شبکه همراه اول و جمع سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال انجام می شود و بر اساس زمانبندی مقرر در حال اجرا است.
وی موانع پیشرفت پروژه در شهرستانها را اخذ مجوزها ، تملیک و ممانعت مردمی برشمرد و گفت : می بایست با رایزنی ها و تدابیر ویژه علی الخصوص همکاری شهرداریها ، شورا ، دهیاری روستاها و مردم رفع شود تا توسعه و افزایش کیفیت شبکه که رفاه ارتباطی مردم را تامین خواهد کرد صورت گیرد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان تعداد کل سایت ها در ابتدای پروژه ۱۱۴ سایت دانست ولی به لحاظ عدم تملیک ۲ سایت ، هدف پروژه ۱۱۲ سایت نهایی شد که از این تعداد ۴۴ سایت فیبر رسانی شده و ۳۰ سایت دیگر تا پایان سال مجهز به فیبر خواهند شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۱ ب.ظ

دیدگاه