آخوند صبرالدین روحانی ازمدرسین علوم دینی اهل سنت شرق گلستان:حاج قاسم سلیمانی در راه وطن و آرمان های اسلام مظلومانه به شهادت رسید

کدخبر:۵۷۶۹۶

البرز گلستان/ آخوند صبرالدین روحانی از علمای اهل سنت شرق گلستان  به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به خبرنگار ما گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در راه وطن و آرمان های اسلام مظلومانه به شهادت رسید و با وجود چنین شهدایی راه شهداء مستدام و پرچم اسلام همیشه سرافراز خواهد بود.
وی با بیان اینکه، از بدو اسلام تاکنون اینگونه ترورها وجود داشته است، افزود: خداوند متعال به وطن و مملکت ما نعمت امنیت عطا کرده است و خداوند آن عزیزان و برادران مسلمانی که برای تامین امنیت شبانه روز تلاش می کنند را حفظ کرده و آن عزیزانی که در این راه شهید شده و جان خود را از دست دادند، خدای تعالی بهشت و جنت الفردوس نصیب حالشان کند.
این مدرس علوم دینی شرق گلستان با اشاره به اینکه، قبل از شهادت کمتر کسی سردار سلیمانی را می شناخت، افزود: با شهادت این سردار رشید اسلام همه دنیا او را شناختند که برای دین اسلام تلاش می کرد و شهادتش دل همه مسلمانان جهان را آزرده خاطر کرد.
آخوند روحانی با بیان اینکه، سردار سلیمانی خالصانه و مخلصانه در راه خدا زحمت کشید، گفت: حاج قاسم سلیمانی در وقت سحر و هنگامی که همه ماها خواب بودیم در راه امنیت و آسایش مسلمانان توسط آمریکای غاصب به شهادت رسید.
وی با تاکید براینکه، سردار سلیمانی برای نابودی داعش دست از تلاش برنداشت، تصریح کرد: تفکر سردار سلیمانی شاخص و وی یکی از مهره های تاثیرگذار اسلام و ایران بود و برای ملت، کشور و جامعه بشریت تلاش کرد.
آخوند روحانی با بیان اینکه، دشمنان از گذشته تاکنون با این گونه حرکات دست از توطئه برنداشتند و هر لحظه منتظر ترفند هستند، افزود: جوانان باید از ترفندهای دشمنان اطلاع یافته و ادامه دهنده راه شهدا باشند./

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸ ب.ظ

دیدگاه