کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی: ازبرگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در محل آستان مقدس امامزادگان عبدالله و فضل الله(ع) روشن آباد خبرداد.

کدخبر:۵۷۶۴۵

البرز گلستان:کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی:
برگزاری مراسم گرامیداشت ایام الله نهم دی و دومین سالگرد بزرگداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستانی در محل آستان مقدس امامزادگان عبدالله و فضل الله(ع) روشن آباد کردکوی.
کریمی اظهار داشت؛ با عنایت به فرا رسیدن یوم الله نهم دی ماه روز تجدید بیعت امت با ولایت و حلول دهه بصیرت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حرکت حماسه ساز مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در سال ۱۳۸۸ در پی هتک حرمت آشوبگران به عاشورای حسینی و اعلام انزجار و نکوهش اقدامات فتنه انگیز سران فتنه، و همچنین بمناسبت دومین سالگرد بزرگداشت اسطوره آزادی خواهی و عدالتخواهی برای مردم جهان؛ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (علیه رحمه) مراسم معنوی در محل آستان مقدس امامزادگان عبدالله و فضل الله(ع) کردکوی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، روسا و مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهداء، روحانیت و حضور پر شور اقشار مردم منطقه برگزار گردید.
در این مراسم پس از قرائت قرآن و مرثیه سرایی در وصف شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط یکی از روحانیون، راوی محترم دفاع مقدس در خصوص ایام الله یاد شده و آثار و برکات متعاقب آن ایراد سخنرانی نمودند.
در پایان نیز جهت تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهداء گلزار ۱۴۱ شهید والامقام آرمیده در جوار این امامزاده واجب التکریم عطرافشانی و گلباران شدند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۸ ق.ظ

دیدگاه