رسولی دبیر ستاد دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گلستان خبرداد:توزیع ۷۰ هزار قلم لوازم فرهنگی از سوی بنیاد حفظ و نشر آثار حاج قاسم در سطح ۱۴ شهرستان استان

کدخبر:۵۷۵۵۱

البرزگلستان/

🔷 تهیه ۷۰ هزار قلم لوازم فرهنگی

🔷 « علی رسولی »
دبیر ستاد دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان گلستان

🔹به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها ، مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چیزی بالغ بر ۷۰ هزار قلم لوازم فرهنگی از سوی بنیاد حفظ و نشر آثار حاج قاسم جهت زنده نگه داشتن مکتب این شهید والا مقام تهیه و در سطح ۱۴ شهرستان استان گلستان توزیع خواهد شد .

🔹علی رسولی افزود :
در روز شهادت این شهید والا مقام همزان در ۶۰ نقطه استان تیم هایی مردمی را مستقر خواهیم کرد که با برپایی ایستگاه صلواتی و اهداء نذورات و توزیع پک های فرهنگی سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز را ارج نهاده و نام نیکش را در خاطره ها و در قلوب مردم نهادینه و ذره‌ای از زحمات وافر شهید سلیمانی برای حفظ اسلام و تمامیت ارضی و حفاظت از جان مردم شریف ایران و ملت های مظلوم گرفتار در چنگ استکبار قدردانی نماییم .

🔹دبیر ستاد دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خاطر نشان کرد :
در اجرای این پویش بزرگ ضمن دعوت از همه نهاد ها و سازمان ها به حفظ وحدت و یکپارچگی در برگزاری مراسمات ، دست نیاز به سوی همه عزیزان دراز کرده و حمایتشان از تیم و کمیته های برگزارکننده مردمی مورد امتنان است .
و به عنوان یک برادر کوچک و سرباز انقلاب از تمامی آحاد ملت ، مردم شریف استان به خصوص جوانان عزیز جهت شرکت در مراسمات گرامیداشت و حضور در ایستگاه های درون شهری دعوت مینماییم ./

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۵ ب.ظ

دیدگاه